Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Animo] Payday 2
[Image: DfNvifV.png]
Wat is PayDay?
PayDay is een spellen serie waarbij je eigenlijk de crimineel uithangt. In deel 1 was het vooral banken overvallen (correct me if I'm wrong), maar in deel 2 kun je veel meer.
Denk dan bijvoorbeeld aan kunsthallen of musea overvallen voor kunst e.d. Uiteraard zul je ook weer banken kunnen overvallen.


Hoe ziet PayDay 2 er uit en hoe zit het met gameplay?
Ik kan het gaan omschrijven, maar ik denk dat filmpjes meer vertellen dan ik hier neer kan zetten:
Wanneer komt PayDay 2?
PayDay 2 komt in Augustus 2013 uit, maar is al wel te preorderen, onder andere op Steam.

Zijn er verschillende versies beschikbaar van PayDay 2?
Ja, die zijn er. De standaard editie bevat het volgende:
Quote:Pre-purchase PAYDAY 2 and receive access to the PAYDAY Loot Bag, which includes the following in-game items:
  • A unique red dot weapon sight modification available for use on all rifle weapons.

  • A unique Skull mask.

  • A unique mask pattern titled ”I LOVE OVERKILL”.

  • A unique color pattern consisting of the colors red and black.

  • A bundle of in-game cash.
(These items will not be available to purchase after launch)
Ook is er een uitgebreidere versie, die Career Criminal Edition gedoopt is en bevat:
Quote:The PAYDAY 2: Career Criminal Edition is a limited offer which
includes an exclusive shipment of digital content. For you, the action
is the juice.
  • PAYDAY Loot Bag – Includes the PAYDAY Loot bag that is described above.

  • 2 Beta Keys – 1 to keep and 1 to give to a friend! Before the release of PAYDAY 2, fans with a Beta key will get the chance to play the PAYDAY 2 Beta during a limited time prior to release.

  • PAYDAY 2: The Original Soundtrack – Receive a digital copy of the PAYDAY 2 Original Soundtrack, available for download pre-release! The PAYDAY 2 Original Soundtrack will consist of tracks made by Simon Viklund.

  • The Crime.net Deal – Bain is a businessman and you’ve managed to get yourself a good deal. You receive in-game discounts on all purchases in PAYDAY 2’s Crime.net when the game is released. Please note: PAYDAY 2 has no micro-transactions. This is tied to the in-game store where you purchase items for in-game cash, like in any other classic RPG game.

  • BAIN’S GUIDE TO THE CRIMINAL UNDERWORLD – You receive a digital issue of the must-have guide on heisting, written by the mastermind himself – Bain. The hunt for Baldwin continues.
  • Blueprints for places to heist – Opportunities multiply as they are seized, every career criminal knows that. With these printable blueprints that also are available in your safe house planning room, you’ll be set for the big heists.
Zelf ben ik voorstander om de uitgebreidere versie te nemen, mocht de meerderheid echter alleen de gewone versie willen (want goedkoper en zo), dan kan dat ook en koop ik voor mezelf de upgrade wel. Smile
Laat het even weten als je interesse hebt om mee te doen met een 4-pack.

Wa ga da kosten junge?
  • Single, normale editie: €29,99
  • Single, Career Criminal Edition: €45,99
  • 4-pack, normale editie: €89,99
  • 4-pack, Career Criminal Edition: €137,99
  • Single, upgrade naar Career Criminial Edition: €16,-
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Als het net zoals in payday 1 zon zergfest is aan politie. Laat ik hem voorbij gaan.
Anders ben ik wel in
Pretty awesome, wa moet da kosten?
Lalalala... GELD

Heb het in de TS erbij gezet. Wink

Maar daarom dus de animocheck, bij voldoende interesse kunnen we misschien een of meerdere 4-packs kopen. Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Lijkt mij leuk als je fatsoenlijke heists kunt doen en het niet elke keer neerkomt op PEWPEWPEWPWPEPWE ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEUUUHHHH. Soort multiplayer Hitman, maar dan shit jatten in plaats van lui killen? Tof.
Ik doe mee als je genoeg mensen voor een 4-pack bij elkaar krijgt. Dan is het qua prijs goed te doen en hebben we een groepje speler bij elkaar. De normale editie geniet mijn voorkeur, de extra's van de dure versie vind ik niet zo bijzonder om daar meer als 10 euro voor bij te leggen.
Ikzelf heb de game inmiddels al gekocht, want wilde stiekem eigenlijk al wel weten hoe de game speelt. Heb gisteren met o.a. Chilled gespeeld en met de AI moet je eigenlijk niet wíllen spelen, het spel an sich is tof, dat wel, maar de AI is gewoon ontzettend knudde en op hogere niveau's is de kans op een overmacht aan politie erg groot.
Maar goed, het is nog beta, wellicht dat het aangepast gaat worden nog. Ik vind het desondanks zeker wel zijn geld waard! Smile Al zullen er dus wel voldoende personen moeten zijn voor een 4-pack inderdaad. Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik heb totaal geen geduld, en hem inmiddels ook al gekocht.
Payday is vet, en ik verwacht dat Payday 2 dat ook wordt.

Maar ik heb het gevoel dat we Payday 1 nog niet eens genoeg gespeeld hebben. Ik heb maar een stuk of 2/3 missies 'gewonnen' als ik het me goed kan herinneren!
Vaak komt dat omdat je per se 4 mensen nodig hebt die goed met elkaar communiceren (Teamspeak), anders gaat het niet lukken. Vaak kwamen we niet aan dit aantal en randoms zijn meestal nóg debieler dan bots.

Ik vraag me dan af: Waarom gaan we niet gewoon eens Payday 1 weer oppakken in plaats van weer geld over de balk te smijten aan een spel wat we dan zogenaamd allemaal gaan spelen, maar waar dan uiteindelijk niets van terecht komt?
Heb nu genoeg met randoms gespeeld. Immers niemand heeft hem. En chaos heeft nooit tijd.. Bevalt prima, als je mensen beetje verteld wat ze moeten doen is het allemaal goed te doen hoor op stealth + hogere moeilijkheids graad.

Ik wacht wel op een 4pack, zag ze al staan voor 71 euro. Zal vast nog ergens goedkoper kunnnen.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top