Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Help mij en je zelf
[Image: 35GhyYA.png]


Copy.com

20GB Gratis cloud space. Normaal krijg je 15GB opslag. Maar via mijn link krijg jij en ik er gratis 5GB bij. Totaal: 20GB dus!

Leuk voordeeltje van copy is dat als je een map deelt met bijvoorbeeld 2 personen. En de inhoud van de gedeelde map is 50Mb groot. Dan rekent copy voor beide personen 25 MB. Stel je deelt een map van 200 mb met 4 vrienden. Telt copy dit als 50 mb verbruikte ruimte per man.
Lekkere reclame Dacuu.
Bij mega.co.nz krijg je gratis 50GB!
Owncloud ftw!
Bedankt, maar nóg meer opslag heb ik niet nodig. Heb al 53 GB op Dropbox en 27 GB op Skydrive, ik heb nog wel even genoegWink
(14-06-2013, 11:37)Fonta Wrote: Lekkere reclame Dacuu.
Bij mega.co.nz krijg je gratis 50GB!
Daar heb je geen handige android/apple win/linux client Wink En als je je aanmeld krijg jij ook bijv 5 gb extra. iedereen blij.
Lieve jongens van de Cloud Storage, hebben jullie ook een suggestie voor een dienst die ik kan sychroniseren met mijn Android telefoon? Dropbox bevalt opzich prima, maar zou het toch wel fijn vinden een paar mappen volledig te kunnen syncen.
(17-06-2013, 03:18)Adanteh Wrote: Lieve jongens van de Cloud Storage, hebben jullie ook een suggestie voor een dienst die ik kan sychroniseren met mijn Android telefoon? Dropbox bevalt opzich prima, maar zou het toch wel fijn vinden een paar mappen volledig te kunnen syncen.
Misschien heb je hier wat aan? Er zijn genoeg apps die mappen syncen naar dropbox.
Hmmm, ik ga me eens in dat OwnCloud verdiepen, ziet er interessant uit! Smile
Copy heb ik al... Puh2
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top