Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NIEUWE PC OMGOMGOGM!!!ONEONEONE1111
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmand...00619%5D=1


Dus.. collega vroeg of ik voor hem een pc wou samen stellen die superbaddassshizzle was enzo. Vandaar bovenstaande. Suggesties om het cheaper te maken? Eventueel ander beeldscherm, gfx oid?

De assemblage wilt hijzelf ivm garantie.

Alvast hartstikke bedankt.

P.s zelf vind ik bovenstaand systeem super overkill voor de hedendaagste console port games, maarja niet mijn geld [Image: puh.gif]

Edit: Ik zelf raadde hem het basis game systeem aan van de BBG van tweakers meer dan voldoende voor meneer, maar hij wou het nieuwste van het nieuwste.

http://tweakers.net/reviews/3031/4/deskt...steem.html
Assemblage ivm garantie is dikke bullshit, sterker nog, de winkel heeft garantie te geven zolang de economische levensduur van het elektronische product is. Ook als je zélf bouwt behoud je dus de garantie, omdat het elektronische apparatuur is, laat de collega zich dus even verdiepen in de wet. Winkels als Azerty doen er alles aan om onder bepaalde dingen uit te kunnen komen (Onder het mom van "overeengekomen met de klant"), terwijl ook zij nooit boven de wet zijn.

Qua CPU kan je (als die collega geen video's gaat renderen) eventueel een i5 3350p er in stoppen (en anders een Xeon, weet even niet meer precies welke), die is nog weer goedkoper, maar qua performance gelijk (al zal je dan nooit video's kunnen renderen middels Quick Sync). Het basis systeem is als ik jou zo hoor idd goed genoeg, eventueel dan een andere SSD er in ipv de Vertex. Je kan dan immers overwegen de Samsung 830 of Samsung 840 PRO er in te steken.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(11-06-2013, 14:34)Chilled Wrote: http://tweakers.net/reviews/3031/4/deskt...steem.html
Ik stuur waarschijnlijk dezelfde collega de bovenstaande link Puh2. niet er op gelet dat Chilled de post had gemaakt.
[Image: 1019318.png]
Wat heeft de collega uiteindelijk genomen voor PC? Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(11-06-2013, 16:01)CptChaosNL Wrote: Assemblage ivm garantie is dikke bullshit, sterker nog, de winkel heeft garantie te geven zolang de economische levensduur van het elektronische product is. Ook als je zélf bouwt behoud je dus de garantie, omdat het elektronische apparatuur is, laat de collega zich dus even verdiepen in de wet.
Maar er is wel een verschil. Als je hem laat assembleren heb je garantie op de assemblage. Met andere woorden: Als je PC stuq is kun je hem in z'n geheel teruggeven aan Azerty en dan mogen zij hem repareren/vervangen.


Als je zelf assembleert heb je alleen garantie op de onderdelen. Als hij dan stuq is, mag je zelf gaan troubleshooten om erachter te komen welk onderdeel het probleem is. Dan mag je dat onderdeel terugsturen naar Azerty, die dat dan vervolgens laten repareren/vervangen.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top