Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leaked Battlefield 4 Alpha Screenshots
Battlefield 3.5
(09-06-2013, 12:40)Chilled Wrote: Battlefield 3.5
Crybaby Sleepey

Heb genoeg positieve veranderingen gezien Smile
En het was al een goede game dus waarom het wiel opnieuw uitvinden terwijl je het beter kan verbeteren.
5 Man squad [Image: rozewolk.gif]
en dan met 6 joinen.
Haha ja, en als ze de squad 6 persoons maken... met 7 joinen Puh2
Eens met Chilled, dit is wat BF3 had moeten zijn. Maar goed, EA is (net als Activision btw) meester in kleine verbeteringen een major release (van 3 naar 4) waard te vinden; dat allemaal om de klant (zoals Lampie op TS al zei) uit te zuigen qua geld.

Ik heb serieus nu al medelijden met de preorders, ik wacht eerst de BF4 beta af...
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik ga hem ook afwachten, komen nog genoeg andere mooie games uit, en aangezien ik meestal 1 'grote' game per jaar koop... Clown
(10-06-2013, 12:20)CptChaosNL Wrote: Eens met Chilled, dit is wat BF3 had moeten zijn. Maar goed, EA is (net als Activision btw) meester in kleine verbeteringen een major release (van 3 naar 4) waard te vinden; dat allemaal om de klant (zoals Lampie op TS al zei) uit te zuigen qua geld.

Ik heb serieus nu al medelijden met de preorders, ik wacht eerst de BF4 beta af...
Dus het instorten van gebouwen, straat doen inzakken, commander mode, ... noem jij kleine verbeteringen? Bonk

Akkoord, ze hebben veel models enzo overgenomen van BF4, wat eigenlijk wel jammer is. Moesten ze even die c4 paketjes, de voertuigen uit BF3, enz even redesignen denk ik persoonlijk dat er al heel wat minder mensen zijn die dit Battlefield 3.5 zullen noemen... Zeg nu zelf, zou je dit als een DLC in BF3 gaan brengen?
Er is wat mij betreft te veel veranderd ten opzichte van bf3 om het uit te brengen als een DLC.
We hebben gisteren toch wel wat leuke dingen gezien en daar ben ik blij om.
Commander spelen op je tablet w000t haha
Ik kan nog niet helemaal volgen hoe die Commander functie nu gaat werken in BF4. In BF2 was je gewoon een medespeler die ook aan de strijd mee kon doen, al was dat niet wenselijk.

Beter ging je ergens in een stil hoekje in je basis liggen en zorgen dat je niet gevonden werd door een spec-ops die je basis in kon (en mocht) komen zonder door jou gezien te worden. Maar als het nodig was kon je wel meespelen.
Ik begrijp dat dit nu niet meer zo is? Ik vond Commander zijn altijd wel aardig, maar niet vanaf een tablet...
Het zou uiteraard wel gaaf zijn als je op je pc met je karakter speelt en je tablet gebruikt voor de bediening van je assets, hoef je niet steeds te switchen van view.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top