Poll: Wanneer komt "Last Stand" uit?
You do not have permission to vote in this poll.
11 November
28.57%
2 28.57%
18 November
0%
0 0%
25 November
0%
0 0%
2 December
14.29%
1 14.29%
9 December
14.29%
1 14.29%
16 December
0%
0 0%
23 December
14.29%
1 14.29%
30 December
0%
0 0%
Pas in het nieuwe jaar
28.57%
2 28.57%
Total 7 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wanneer komt "Last Stand"
Dat zal wel meevallen denk ik, Last Stand is toch al 2x in CTE langs geweest en was daar goed speelbaar.
Nou wie als volgend jaar had geantwoord is duidelijk niet op de hoogte want naar de 2e CTE test was FS al bijna final.
Voor de rest mogen ze mij deze expension ergens instoppen waar de zon nooit schijnt want naar 4 mislukte DLC's en 5e op komst ben ik er wel klaar mee.
In BF3 was er voor iedereen wel 1 2 of zelfs wel 3 goede DLC en 2 wat minder en dan nog lag het eraan waar je van hield want CQ en AM waren infantery en AK en EG waren meer voertuig en B2K was de perfecte mix maar in BF4 zijn allen de maps heel groot en speciaal voor voertuigen en Recons en helemaal niet van het niveau van BF3.
Ik durf wel te zeggen dat ik in Armored Kill want door de meeste gezien word als slechtste BF3 DLC nog meer plezier heb gehad dan in alle BF4 DLC bij elkaar helaas.
Yup ik kijk ook totaal niet uit naar deze expansion. Best wel jammer eigenlijk. Dat zeg ik als groot Battlefield fan. Gelukkig krijgen we in Maart Battlefield Hardline. Daar kijk ik dan weer wel naar uit.
Nu! is te downloaden!
We know Puh2

Al blijven de spelers helaas hetzelfde...
Wat zullen we van de mappen vinden?
Ik vind de mappen ansich wel leuk, maar het is wel goed dat de TDM server weer is teruggezet. Want daar zijn de nieuwe mappen veels te groot voor...

Op Conquest is het een ander verhaal, de mappen speelden daar best lekker weg. Alleen is de vraag vanavond gerezen of we server 1 wel op Classic willen hebben, vier man die liever weer de normale modus hebben.
Aangepast.
En toen stond ie leeg  Frusty Bonk
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top