Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Call of Duty: Advanced Warfare
Zo, vandaag was de day zero edition uit. Ik heb hem op de PS4, want op de PC ben ik vaak bang voor nare cheaters. Het speelt lekker weg, wel erg wennen. Zeker als je je bedenkt dat ik slechts 2 of 3 maanden shooter-ervaring heb op de console. Nog nooit eerder shooters gespeeld op de console en begin er steeds beter in te worden. Battlefield 4 in het begin was lastig. Daarna Destiny geprobeerd en toen ook lastig, want sneller dan BF4 en dat kon ik niet handlen. CoD is de koning der snelheid en dat merk je echt in deze game! Eindelijk nu ik BF4 en Destiny onder de knie heb op de console, komt er nu een game die mij verder uitdaagt om mijn skills op de console te verbeteren. In het begin erg veel last gehad van veel dood gaan, maar na een tijdje kreeg ik een beetje de smaak te pakken. Alsnog wel een aantal potjes met slechte scores, maar dat hoort erbij schijnbaar. Ik zie dat bij veel mensen op de console. Ook de pro's wel.

Ik heb even een stukje gerecord op de playstation, dus niet via mijn twitch/capture setup, dus de kwaliteit is iets minder, maar dan heb je een beetje een idee hoe het er aan toe gaat op de console. Ik denk dat ik komende week (denk morgen wel) vast wel even ga streamen!

Wie speelt de game ook? En op de console of op de PC? Filmpje!

https://www.youtube.com/watch?v=IjaS3PtB2gE
Ik heb vroeger vele uren cod gespeeld maar de game trekt me niet meer door al dat futuristische gedoe.
Nu is alles gebasseerd op de toekomst en kwa engine is het spel al jaren hetzelfde...
Wat ik wel altijd lekker vond aan cod is dat snel spelen was en toch ook wel snel kills behalen deed.
Helaas haak ik weer af op de game omdat ik niet van de toekomst hou en ze ook weer gaan uitmelken met van alles!
Deze CoD zou juist een hele nieuwe engine moeten hebben, maar erg veel veranderd aan hoe het spel speelt is er niet. Er is meer verticaliteit doordat je nu kunt dubble-jumpen, etc. Dat maakt het spel wel een stukje uitdagender. Ook qua aim-skills. Enemies kunnen overal vandaan komen en dat maakt het soms ook wel een stukje frustrerender. Je wordt vaak in je rug neer gemaaid. Qua toekomst valt het wel mee. In iedergeval in de multiplayer heb je niet heel veel met de toekomst dingen te maken, anders dan dat er een lazergun is, die niet heel erg sterk is, en je suit dat je aan hebt om te double-jumpen. Sommige levels zien er wel een beetje spacy uit. 

Al met al best een toffe game.

Oh en uitmelken? Dat doet elke game tegenwoordig. Kost allemaal geld. Dat is al begonnen toen we geen mods meer konden maken voor de games. Dat willen ze nu voor hun zelf houden; DLC. Tsja. Kunnen we over mopperen inderdaad, maar ze duwen het ons toch wel door de strot (helaas).
Ik heb het filmpje gekeken, maar ik hou het wel lekker bij Battlefield op de pc... Dit lijkt wel meer een slechte versie van Quake in mijn ogen Wink
Probeer anders ff Call of Duty te pluggen bij Battlefield United Gamers  Razz
Ik probeer niks te pluggen. Iedereen mag zelf bepalen wat hij of zij van een game vindt. Eerlijk is eerlijk: CoD, ook deze versie niet, haalt het niet bij Battlefield. Dat is waar. Na een tijdje ben je het gewoon beu. Het is te veel van hetzelfde en de maps zijn te klein waardoor je steeds in je rug neer wordt gehaald. Dat is heel frustrerend... Maar vind het wel leuk om het eens te proberen. Zeker omdat het op de console is en ik een console-noob ben 
Heb met Modern Warfare 3 in een clan gezeten toen speelde ik dit spel gewoon uren nog meer als battlefield!
Vond het altijd een leuke game om te doen, todat ze black ops 2 hadden aangekondigd dat heb ik echt heel weinig gespeeld.
Maar Rice als je clan hebt die veel speelt en goed is dan is cod best wel geinig om te doen alleen word je vaak voor hacker uitgemaakt Smile
Heb destijds met die clan in Mw3 gewoon heel vaak dat server geheel leeg was omdat ze deden Quiten omdat we ze gewoon keihard deden killen.
Scores van 50-2 en dit hadden dan 3 mensen waardoor andere spelers ons al voor hacker aanzagen.
(05-11-2014, 17:28)Rice Wrote: Ik probeer niks te pluggen. Iedereen mag zelf bepalen wat hij of zij van een game vindt. Eerlijk is eerlijk: CoD, ook deze versie niet, haalt het niet bij Battlefield. Dat is waar. Na een tijdje ben je het gewoon beu. Het is te veel van hetzelfde en de maps zijn te klein waardoor je steeds in je rug neer wordt gehaald. Dat is heel frustrerend... Maar vind het wel leuk om het eens te proberen. Zeker omdat het op de console is en ik een console-noob ben 


Het was niet heel serieus hoor. Ik speel het soms wel eens bij een vriend van me. Niet deze versie dan maar het is op zich niet verkeerd. Maar nog harder als met battlefield, is map kennis bij CoD wel heel belangrijk. 
PC versie schijnt behoorlijk crap te zijn (zoals elke CoD sinds BO1) maar op de PS4/X1 schijnt het best een hele toffe game te zijn.
Al ben ik bang dat CoD zelfs op de console over zijn hoogtepunt heen want ik hoor nog geen nieuws over de geweldige verkopen dit jaar.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top