Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Destiny
Dus... krijg vandaag mij ps4 bundel met destiny en vroeg me af of hier nog meer mensen destiny (gaan) spelen op de ps4

heb hem nog niet dus nog geen psn account enzo maar mss dat we dat hier kunnen delen en als er mensen zijn beetje samen spelen 
Lang niets laten horen (druk met vliegen..) maar besloten deze game toch maar weer mee te pakken.

PS4 name: JHeemelaar

Add me zou ik zeggen en tot in game!
PS4 PSN: Rice_NL

Ik krijg de game vandaag binnen hoop ik. Maar had geen mailtje gehad gister dat het verzonden is dus ik zie de bui al weer hangen.
Had hem inderdaad niet binnen gekregen. Toen maar naar de mediamarkt gegaan en hem daar gekocht. Morgen de bestelling bij die andere winkel annuleren. Toffe game! Vandaag ff gestreamd. Morgen weer Smile
Zeker wel interesse alleen zou ik denk ik eerder een xbox one kopen ipv een ps4.
(10-09-2014, 13:10)iM0nk Wrote: Zeker wel interesse alleen zou ik denk ik eerder een xbox one kopen ipv een ps4.

LOL waarom dat dan ?
Omdat je graag een slechte console wil kopen ?
Of je moet een Halo fan zijn anders begrijp ik niet waarom je voor de X1 zou gaan.
Ik heb me er de afgelopen maanden behoorlijk in verdiept omdat ik dit jaar of begin volgend jaar een ''next-gen console wil maar heb eigenlijk op 1 ding na (MKV ondersteuning) geen 1 + punt voor de X1 kunnen vinden.
Zeker omdat de kinect nu ook geen meerwaarde mee heeft omdat MSnu bundels zonder verkoopt maar ben wel benieuwd naar jou menig.
Dat, en als je op GoT het Xbone topic eens even beleest dan zul je zien dat er heel veel mensen zijn die klagen over het apparaat. Maakt herrie, het ding ratelt etc etc. Xbone heeft ook nét iets mindere specs dan de PS4 en heeft ook de resolutie wat gedownscaled.

Enige reden die ik kan bedenken dat je een Xbone wilt halen is dat de meeste van je vrienden zo'n ding hebben en je dus niet online kunt spelen met ze als je een PS4 haalt.

Ik kan je iig vertellen dat een PS4 je zeker niet teleur zal gaan stellen. Destiny is een erg vet spel, maar man man man wat is dat moeilijk. Al die console pro's knallen je echt wel af Smile Gelukkig is er nog PvE. Dat is erg tof samen wat bosses neer halen etc.
Hier trouwens een potje PvP van gister met een 10 killstreak er in. Geluid kraakt inderdaad af en toe, ligt helaas aan Xsplit. Moet nog gefikst worden!

http://www.twitch.tv/rice_nl/c/5102742
Natuurlijk altijd een lastige discussie welke console nu de beste is. Hardware technisch loopt de ps4 iets voor op de xbox one, maar goed ik heb ook bijna alle Nintendo consoles gehad en die liepen vaak ook achter op de rest maar de gameplay van de games was daarentegen vaak vele malen beter.

Redenen voor mij om voor de xbox one te gaan is bijvoorbeeld de interface, snappen, tv kijken allemaal functies die ik mijzelf zie gebruiken. MKV support, plex client die aangekondigd is en misschien nog wel het belangrijkste Microsoft lijkt te luisteren naar de gebruikers. Er zijn al best veel functies toegevoegd waaronder MKV, bundels zonder Kinect, etc. Er zijn inderdaad HDD problemen met verschillende batches, maar ik heb ook al het één en ander gelezen over harde fans en de warmte van de ps4. Ook heb ik al gelezen dat het ps network er al verschillende keren heeft uitgelegen ondanks dat je daar eigenlijk toch voor betaald. En als laatste kun je de console met regio's switchen en evt je account delen met bijv mijn broer zodat ik alles goedkoper en één keer hoef te kopen. Grafisch loop je dan misschien iets achter maar ik vind het niet zo erg als ik op 720p of 900p speel wat geupscaled wordt. Ontwikkelen van spellen op de console heeft tijd nodig voordat ze deze optimaal zijn, vergelijk de eerste games op xb360 of ps3 eens met GTA 5 volgens mij één van de laatste games, een wereld van verschil. Nu was dat wel een ander platform aangezien de huidige consoles hardware technisch meer overeen komen met een gewone pc als ik het goed heb begrepen.

De ps4 heeft ook zijn voordelen en eigenlijk wordt vaak de keuze gemaakt op basis van vrienden/ bekende en anderzijds de exclusives.

Ik ben er nog niet uit en misschien komt er wel helemaal niks in huis Smile maar dat is hoe ik erop dit moment tegen aan kijk en het is toch vaak persoonlijk.
Ik wil toch even aanhaken bij Imonk ook al gaat niet over destiny mijn excusesSmile
Console word je klein mee geboren je blijft vaak aan 1 merk en stapt niet snel over dat is nu eenmaal zo met alles.
Zelf heb ik overwogen een Ps4 te kopen ( ps2 kapot gespeeld ) vandaar die keus, alleen na een paar daagjes slapen heb ik toch overwogen dit niet te doen gezien in mijn opzicht alleen een console word gebruikt als er vrienden zijn...
Ben zelf nu bezig met een grondige aanpak voor te gamen op de tv alleen word nu computer tv en controllers erop aangepast en heb hier ook meer voor mezelf aan want gebruik de computer dagelijks en de kosten zijn praktisch gezien lager.
Dat dit toevallig bij mij duurder word dan een console heeft er mede mee te maken dat ik er nieuwe videokaart inzet zodat ik meteen ook in de toekomst de spellen op de computer kan doenSmile

Kort gezegd : Wat je ouders vaak hebben gebruikt of vrienden blijf je zelf gebruiken en dit geef jij ook weer door aan je kinderen!
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top