Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bulgaren gebanned...
Hallo iedereen,
Ik geloof dat het maandag was toen onze server redelijk hard geownded werd door een groep Bulgaren (de BG clan). Na een peer keer erg geraped te zijn waren er een hoop mensen redelijk gefrustreed na een aantal potjes. Nu heb ik van één van die Bulgaren die ik heb toegevoegd en zeggen ze mij dat ze gebanned zijn met als reden "Go find server in your own country!". Ze hebben me gevraagd of het mogelijk is om hun te unbannen of om een verklaring te geven.
Persoonlijk vind ik het redelijk zwak om iemand te kicken omdat die beter is, ik dacht dat enkel kleine kindjes niet tegen hun verlies konden?


 
Rien, het is een Official server, we kunnen dus helemaal niet kicken of bannen. Punkbuster of FairFight uiteraard wel, maar niet met die reden lijkt me.

Als je de nick van die gast hebt kan ik het checken, maar als het goed is hebben ze het niet over een BuG server...

 
Ik hoorde ook zo'n verhaal en dat om die reden onze server nu niet meer official is? Lijkt mij ook niet echt de bedoeling om mensen om die reden te bannen en daarnaast ook niet echt handig om zo'n message er bij te zetten. Maar goed ik hoor nu een kant van het verhaal.
Ik denk dat er sprake is van een misverstand. Server #1 staat gewoon op Official in Procon en de banlist is leeg.

En iemand bannen omdat die goed is lijkt me (is!) inderdaad niet de bedoeling! Of het hackers/cheaters zijn geweest kan ik pas onderzoeken als ik de gebruikte nickname weet. Maar ze waren gewoon goed voor zover ik kan beoordelen.
 
Hello greetins from BG nooobs how are you still cring ? dont worry someday you guys will learn to play too, its not a shame to be a noob.
Hmmm natuurlijk helpt het niet als die gasten hier gaan posten.
Maar sorry voor het misverstand iig, ik vraag het nog eens aan hun...

Edit: Volgens deze screenshot is de server even gewoon ranked geweest en werd hij inderdaad gekicked.
[Image: XwWLFgg.jpg]
 
Raar...
 
Het is een punkbuster kick, dus dan wordt je sowieso al niet gebanned, ranked, official of private maakt daarbij dan niet uit. Hoe weet je daarom zo zeker dat ze gebanned zijn van de server?
Zover ik weet, heeft de server onlangs even op Ranked gestaan, daar hoorde ik Fonta gisteren over, om even iets te proberen, maar dat is een andere discussie. Ook is er géén country kicker actief als plugin op de server, dit moet dus een handmatige kick zijn geweest, door het BF4 moderatieteam.

Vanuit de AdKats webadmin kan ik overigens ook niets vinden aan logs en ook in de chatlogs kan ik niets terugvinden.

Sterker nog; momenteel is C-Kyp-B-MpaKa zelfs weer aan het spelen op de server?

EDIT:
En inmiddels ook weer weg.
 
EDIT2:
Het is dus een kick geweest en geen ban, waarom ze dan komen janken waarom ze opeens "gebanned" zijn... Vind ik ook wel - zacht gezegd - overkomen als crybabies, omdat men gekicked is en nu dus geen punten krijgt. Wink Zeker als je kijkt naar bovenstaande reactie.

 
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Inderdaad, de kwestie is al opgelost. Waarschijnlijk was het toen de server even op ranked stond dat ze ervan werden gesmeten en dat ze vandaag niet meer opnieuw geprobeert hebben toen het al opgelost was. Geen probleem dus Wink

Maar toch blijf ik het persoonlijk raar vinden dat ze gekicked werden met die reden...
Is waarschijnlijk door de latency plugin geweest, deze kon vrij zijn gang gaan toen de server ter test op ranked stond.
Die stond ingesteld om oa russen en bulgaren te kicken, wat dus ook gebeurde.
Doordat de layer server ondertussen aan het kutten was en ik er niet naar kon verbinden, kon ik de plugin niet uit zetten.
Maja, ze kunnen er inmiddels weer op. Dus mooi maar weer Clown
Tja, misschien dat lichtelijk onvolwassen om dan zo'n kickmelding in te stellen. Het lijkt dan inderdaad alsof ze door een rondfuckende admin (en niet door een autokicker) zijn gekicked.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top