Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Packet Loss BUG servers
Beste BVK,

Kan jij eens contact zoeken met i3d om te kijken of we packet loss zoveel mogelijk kunnen vermijden. Volgens mij zijn onze servers gewoon brak. Ik heb het gisteren ook weer zo vaak gezien niet normaal.

mvg,

Konjo
 
Hoe merk je dat er packetloss is dan? Wat ik vaak wel merk is dat je de ene keer brakke hitreg hebt en de andere keer is het gewoon goed.
Rechts boven in de scherm zie je 4 vierkantjes verschijnen. Dat is een packet loss melding.
Oh ja dat is die nieuwe feature. Zou me niks verbazen als dat ook zo wrak als de tering is. Ik zal er eens op letten!
(11-02-2014, 12:28)'Konjo' Wrote: Rechts boven in de scherm zie je 4 vierkantjes verschijnen. Dat is een packet loss melding.

 

Zijn hier nog meer mensen met connectie problemen? Op basis van 1 melding (die ook aan je eigen verbinding kan liggen) heb ik niet zoveel om met i3D te bespreken...


 
Ik weet dat Tsu er last van had maar ik zal meer slachtoffers voor je zoeken.
(11-02-2014, 13:10)'bvk' Wrote:
(11-02-2014, 12:28)'Konjo' Wrote: Rechts boven in de scherm zie je 4 vierkantjes verschijnen. Dat is een packet loss melding.


 

Zijn hier nog meer mensen met connectie problemen? Op basis van 1 melding (die ook aan je eigen verbinding kan liggen) heb ik niet zoveel om met i3D te bespreken...


 

 

Ik heb er ook veel last van.
Ook de Hitreg is een drama zelfs als iemand met een net zo lage ping speelt heb ik nog te vaak dat het 1 shot kill lijkt.

 
Zelf nog niet meegemaakt. Op geen enkele server trouwens de vakjes gezien.
Jup ik krijg ze meerdere malen per ronde, soms zelfs meerdere keren per minuut, en je merkt dat de server ook niet soepel loopt. i3D is aan het oversellen en dat merk je.
Ik vraag me af of het alleen de BuG servers zijn. Ik heb de laatste dagen op andere servers ook regelmatig gehad dat ik in een fractie van een seconden dood neer viel.
Mijn vermoeden is meer dat DICE weer iets verprutst heeft met een of andere server side update.
Dat wordt ook nog een bevestigd aan het einde van onderstaand filmpje.
Hij geeft dan ook aan dat het lijkt alsof het weer slechter geworden is.
​http://www.youtube.com/watch?v=8C0COfAHHf0
 
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top