Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bf4 servert gedrag
Hi.

Ik zat begin van de middag op jullie server. Was niet heel aardig volgens mij. Ben niet goed te pas.
Dus bij deze mijn excuses.

Groet
Pr1nceHapi
 
Niet goed te pas?
Excuses?
Ik versta ook niet goed wat hij bedoeld Smile

 
Ik begrijp je omdat ik erbij was Puh2

Niemand vind het leuk om gebase raped te worden dus dan kan je afentoe wel eens zoiets zeggen in de chat. 
Verder was de reactie van onze kant ook niet echt aardig om te zeggen dat je dan maar moest weggaan. No

Anders moet je met ons mee komen spelen, gezellig om teamspeak. Vaak ook wat meer teamplay wat ervoor zorgt dat je meer wint Pompom

Tevens had je niet weg moeten gaan want jullie hebben dat potje toen nog gewonnen ook Bonk
http://battlelog.battlefield.com/bf4/bat...363204797/ 
Hey bal,

Het ging niet om baserape. Het ging erom dat er in 1 team (waar ik dus in zat) 6 meer players zaten dan het tegenteam (waar o.a. een clanmaat van mij in zat). Ik wilde switchen maar werd steeds terug gezet. Vervolgens werd ik verschillende keren het 'slachtoffer' van autobalance en toen was ik het zat.

En toe zei ik iets in de trant van 'wat een kutserver'.

Dus daarvoor excuses. Vind ik, als dertiger en als clanleader van ---, wel op z'n plaats.

Smile
Hier kan menig speler voorbeeld aan nemen, chapeau! Dit zou nou nooit gebeurt zijn op een COD server/forum Puh2 Zo zie je maar weer dat BF toch wel voor de grote jongens is.

Ik vind het erg tof van je dat je hier excuses komt aanbieden!

Zoals Bal al zei, je bent altijd welkom op onze server, en op TeamSpeak. Het is er altijd erg gezellig, en we spelen samen in squads, wat er vaak voor zorgt dat we winnen Smile

Hopelijk tot ziens!
+1 ... Zo hoort het.
Autobalancer moet echt keertje ontslagen worden wegens wanprestaties. Dat gedrocht heeft nog nooit gewerkt.
+1 hahaha
IMO werkt geen enkele balancer goed, omdat de game er zelf héél slecht mee omgaat. BF4 heeft dan weliswaar zelf een balancer nu, maar ook die werkt maar brak geloof ik. Verstandigste lijkt mij daarom om géén balancer te gebruiken of wellicht strakjes, als we eigen statistieken hebben.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top