Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hearthstone
Tweakers.net heeft momenteel een key give-away voor Hearthstone, een game wat veel weg heeft van Magic the Gathering e.d, maar dan dus binnen het Warcraft universum.
Vanaf 12u geeft men 600 keys (random) weg, vanavond om 19:00u weer.

Ik heb in ieder geval al een key bemachtigd en ben erg benieuwd naar de game.
Ook hoop ik dat er meer mensen hier zijn die willen kijken of deze game wat is, lijkt me leuk om dan eens tegen elkaar te spelen.

De actie is te bereiken via http://tweakers.net/plan/718/win-een-bet...craft.html.
Hou er wel rekening mee, dat of je een key krijgt ja of nee, compleet random is en er bepaalde voorwaarden zijn om in aanmerking te komen voor een key (niet speciaal geregistreerd en dat soort dingen).



 
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Online kaartspel, instant fail.
Ik heb ook een key weten te bemachtigen, wat is je nick op battlenet? Maak ik je ff in Pompom
Zijn er nog mensen die Hearthstone nog spelen want heb het net weer een beetje opgepakt en begin en steeds leuker en leuker te vinden.
Dus misschien gewoon een keer tegen elkaar wat oefenen of samen met een zelfde deck de ranks beklimmen zou misschien wel een keer grappig zijn.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top