Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
Geef maar aan mij dan!  Shiny
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Was vanaf dag 1 ingeschreven als insider en ook zodra het kon voorkeur voor platform opgegeven, maar gisteren geen key gekregen.
Volgens mij sta ik echt op een blacklist bij die gasten.
(31-08-2016, 11:41)Fonta Wrote: Was vanaf dag 1 ingeschreven als insider en ook zodra het kon voorkeur voor platform opgegeven, maar gisteren geen key gekregen.
Volgens mij sta ik echt op een blacklist bij die gasten.

Wat heb je geflikt dan, om op een blacklist te komen?

En vandaag begint de open beta, dus dan kun je alsnog spelen als het goed is. Die 'closed' beta was maar één dag lang Emo
Geen idee, beetje moeilijk vragen gesteld via Twitter. Misschien dat ze dat niet zo leuk vonden.
Er zijn meerdere users die geen key hebben gekregen volgens mij. In het topic op Tweakers waren er ook genoeg. Wink Anderen die wel een key hadden gekregen, kregen een key voor het verkeerde platform, las ik althans op Reddit. Dus dat systeem is ook zo geweldig niet.

Zou ook wel  hypocriet van EA zijn. Wel dergelijke klanten uitsluiten, maar cheaters wel opnieuw middels gametime weer opnieuw uren BF4 geven en weten dat je daarmee cheaten in de hand werkt voor de "potentiële klant"... Wink Op klantvriendelijkheid blijft EA een -10 scoren wat mij betreft.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Vanmiddag kwartiertje gespeeld, eerste indruk was toch geen WOW gevoel..
Hahahhaaha... Dit is toch fantastich! Heb ik eindelijk de beta kunnen downloaden, krijg ik dit:

[Image: zL05WZr.png]
Gewoon blijven proberen. Kreeg ik ook maar uiteindelijk gewoon potjes kunnen spelen. Hopelijk gaat het de komende dagen wat beter!
Het hele laatste seizoen van BattleField Friends staat nu op YouTube: https://www.youtube.com/playlist?list=PL...OZ8j1F6NP5
nice! Morgen maar even kijken.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top