Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Systeemeisen Battlefield 4 bekend!
Clown
In de tekst van het artikel wordt verwezen naar Windows 8.2 ... Dat lijktme nog even niet aan de orde toch ?
Klopt, laten we in oktober eerst maar eens 8.1 krijgen.... Wink
Windows 8 is een prima OS, wat zijn precies je problemen ermee? Kun je niet wennen aan nieuwe features?

Ik kom makkelijk aan de recommended dus dat zit wel goed! Al ga ik hem waarschijnlijk toch op de PS4 spelen.
(14-09-2013, 10:52)'Gert-Jan_Oss' Wrote: In de tekst van het artikel wordt verwezen naar Windows 8.2 ... Dat lijktme nog even niet aan de orde toch ?


 

Huh? Confused Waar zie je dat? Wink
(17-09-2013, 08:27)'ROLANDD_' Wrote: Windows 8 is een prima OS, wat zijn precies je problemen ermee? Kun je niet wennen aan nieuwe features?

Ik kom makkelijk aan de recommended dus dat zit wel goed! Al ga ik hem waarschijnlijk toch op de PS4 spelen.


 

Metro is gewoon vervelend om mee te werken, werkt niet prettig, waar het Startmenu van Windows 7 dat wél doet.
Ik heb zelf ook altijd wel als vuistregel (gebaseerd op het verleden) dat MS eerst 2 brakke Windows versies aflevert vooraleer een goede neer te zetten, met een enkele uitzondering.
Windows 8.1 komt niet voor niets en MS heeft de laatste tijd wel vaker een mentalitateit om op basis van kritiek te handelen, zie de XBONE maar. Smile

 

 
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top