Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lid worden van bf3 clan
Ik zou wel lid willen worden van de tweakers clan. Wat moet ik hiervoor doen?
Voor de tweakers clan ben je hier aan het verkeerde adres.

Maar uiteraard ben je van harte welkom bij de BuG Community!

Ik zou zeggen join teamspeak: ts.bug-community.com en mocht je vragen hebben dan
horen we die graag.
Oo. Ik dacht gelezen te hebben dat ze hiernaartoe verhuisd waren.

Enfin. Is deze community erg actief op BF3 en natuurlijk BF4 straks?
Het is inderdaad zo dat er een hoop tweakers met als oorsprong de tweakers clan hier op bug zitten.
(Ben er zelf ook 1 van Wink)

Battlefield 3 is denk ik wel het meest gespeeld op deze community en dus ja, we zijn er erg actief erop.
Op Battlefield 4 zitten we ook met volle smart te wachten!
(05-09-2013, 08:53)Martijn van der Veek Wrote: Oo. Ik dacht gelezen te hebben dat ze hiernaartoe verhuisd waren.

Enfin. Is deze community erg actief op BF3 en natuurlijk BF4 straks?
Heel veel tweakers zitten hier wel, maar het is geen tweakers clan om het zo maar even te zeggen.
GoTBF3 is stop gezet.
Ligt iets anders, GoTBF3 heeft zich aangesloten bij BuG, het is niet echt stopgezet natuurlijk. Er draait ook nog een server onder de naam GoTBF3.nl bijvoorbeeld.

Met BF4 gaat dat natuurlijk anders worden Wink
Actieve clan? Hmm, we zijn niet echt een 'formele' clan met lidmaatschappen e.d.
Wij als BuG zijn ondertussen een multi-gamingcommunity Smile

In BF3 zijn we ook niet echt actief meer. Er zijn elke avond meestal wel een paar mensen BF3 aan het spelen, maar zoals vroeger (GotBF3-tijdperk), toen we zonder problemen 32 man konden leveren voor een clanmatch? Nee.
Ok, zo actief als 2 jaar geleden is het niet meer in BF3 maar er zijn zeker nog wel mensen die bf3 spelen.
Lijkt mij ook niet zo heel raar dat er na een periode na uitkomst van de game, minder mensen de game spelen.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top