Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield 4 - Paracel Storm multiplayer beelden
Dit is het reactie topic voor - Battlefield 4 - Paracel Storm multiplayer beelden -. Post away!

Behalve het aankondigen van de uitbreidingen en de premium optie, werden er ook beelden getoond van de nieuwe "Paracel Storm" map.
Deze map zal deel uitmaken van de China Rising uitbreiding welke kort na release van Battlefield 4 beschikbaar zal komen.

In het filmpje is ook weer een stukje levolution te zien, namelijk het crashen van een schip op het strand.
Daarnaast zien we dynamisch weer (het weer veranderd in de game), bruggen die vernietigbaar zijn en gebouwen die volledig met de grond gelijk te maken zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=3_xaIv7Wo1A
Weken lijken maanden, maanden lijken jaren... Kom maar op met BF4, kan niet wachten!
+1.... Morgen maar even een weekje vrij regelen op de zaak Clown
Op 1 oktober kunnen we met de Beta aan de slag.
Volgende maand en de maand erop wordt het erg druk.
GTA V, Fifa 14 demo/release en BF4 demo (geen beta) vanaf 1 oktober

ik heb nog geen vakantie opgenomen, maar ze maken het me wel moeilijk om toch een weekje vrij te nemen eerste week van oktober Wink
Vrij vragen omdat je wil gamen Clown

Ik ken jullie al meerdere jaren maar jullie blijven me af en toe nog verbazen. Nerds Puh2
En het bouwen van de hype door de marketing machine is begonnen... Mensen willen er nog vakantie voor nemen ook, moet niet erger worden, hahaha! Smile Overigens zie ik alleen maar dingen die later pas komen gaan en waarvoor ook nog eens extra betaald moet worden, wat dat betreft is EA geen haar beter dan Activision, maar goed, het zijn natuurlijk bedrijven... Smile Valt me wel op dat het steeds maar meer en meer die kant op gaat. Strakjes moet je betalen per kogel die je afschiet... Wink
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(22-08-2013, 08:14)CptChaosNL Wrote: En het bouwen van de hype door de marketing machine is begonnen... Mensen willen er nog vakantie voor nemen ook, moet niet erger worden, hahaha! Smile Overigens zie ik alleen maar dingen die later pas komen gaan en waarvoor ook nog eens extra betaald moet worden, wat dat betreft is EA geen haar beter dan Activision, maar goed, het zijn natuurlijk bedrijven... Smile Valt me wel op dat het steeds maar meer en meer die kant op gaat. Strakjes moet je betalen per kogel die je afschiet... Wink
Alles wat je nu ziet zit in ''vanille'' BF4 Bonk
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top