Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield 4 Premium en uitbreidingen bevestigd!
Dit is het reactie topic voor - Battlefield 4 Premium en uitbreidingen bevestigd! -. Post away!

Gisteren meldden we al dat de Battlefield 4 uitbreidingen onthuld zijn. Vandaag op de Gamescom tijdens de presentatie van EA zijn ze ook daadwerkelijk bevestigd!
In het filmpje van EA werd tegelijkertijd ook deels aangekondigd wat je van de premium optie kunt gaan verwachten:
  • 5 uitbreidingen met nieuwe maps en in-game content
  • 2 weken vroegere toegang tot alle uitbreidingen
  • 12 Battlepacks
  • Hogere prioriteit op de server queue
  • Elke week nieuwe content
  • Exclusieve double XP evenementen
  • Exclusieve personalisatie opties
Dit alles is in het volgende filmpje te bekijken:
http://www.youtube.com/watch?v=eEIWYgA2lbQ
Als ze met nieuwe content niet steeds die stomme PDF of plaatjes bedoelen, vind ik het best.
content in game willen we iedere week ontvangen Wink
Zoals ik reeds eerder al postte; de marketing machine is begonnen om hype te creëren, zodat de klant (gamer) uiteindelijk maar al te graag alweer veel te veel wil betalen voor een uitbreiding. Prijzen zijn dan weliswaar nog niet bekend, maar zou me niet verbazen als dat hetzelfde patroon zal krijgen als met BF3. Gelukkig wacht ik eerst de beta af voor mijn besluit en zeg ik nooit zomaar meer tegen EA 'take my moneyz'.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Nou ik weet dat EA niet de beste naam heeft (Simcity Emo )
Maar premium is mij tot nu toe elke cent meer dan waard geweest.
(23-08-2013, 00:39)Killerbeuker Wrote: Nou ik weet dat EA niet de beste naam heeft (Simcity Emo )
Maar premium is mij tot nu toe elke cent meer dan waard geweest.
Als je het zo stelt wel ja. Als je het van de andere kant bekijkt is dat niet zo. Je betaalt 2 keer het volle pond voor 1 complete game.
(23-08-2013, 09:58)Wellemse Wrote:
(23-08-2013, 00:39)Killerbeuker Wrote: Nou ik weet dat EA niet de beste naam heeft (Simcity Emo )
Maar premium is mij tot nu toe elke cent meer dan waard geweest.
Als je het zo stelt wel ja. Als je het van de andere kant bekijkt is dat niet zo. Je betaalt 2 keer het volle pond voor 1 complete game.


Nee, BF3 "vanilla" is natuurlijk al een complete game, je hebt Premium niet nodig om BF3 te kunnen spelen. Het is puur DLC wat zo ongeveer met elke game tegenwoordig er wel bij komt.
*bvk heeft trouwens alleen maar voor premium betaalt Wink Voor vanilla kreeg ik zomaar een refund...
(23-08-2013, 09:58)Wellemse Wrote:
(23-08-2013, 00:39)Killerbeuker Wrote: Nou ik weet dat EA niet de beste naam heeft (Simcity Emo )
Maar premium is mij tot nu toe elke cent meer dan waard geweest.
Als je het zo stelt wel ja. Als je het van de andere kant bekijkt is dat niet zo. Je betaalt 2 keer het volle pond voor 1 complete game.
Ik vind het een beetje het kip of het ei verhaal.
BF3 is in de markt gezet met 9 maps , +-10 voertuigen en +-70 wapens voor 50 € en das was toen compleet .
Ze hebben er pas later nieuwe maps , voertuigen en wapens toegevoegd die je wel of niet kon kopen.
ze hebben je met BF3 ''vanille'' niet een halve game verkocht maar een compleet spel waar je later wel of niet iets
aan toe kon voegen.
Als je een auto koopt(een compeet product) en jij wil daar later airco (extra) op moet je daar toch ook voor betalen.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top