Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield 4 Ultra Settings!
Dit is het reactie topic voor - Battlefield 4 Ultra Settings! -. Post away!

Vorige week vrijdag 2 augustus is er een nieuw filmpje opgedoken op YouTube.
In dit YouTube filmpje moet te zien zijn hoe Battlefield 4 eruit komt te zien met ULTRA SETTINGS.
Het zal een behoorlijke klus worden voor sommige systemen onder ons.
Maar ik zeg, kijk het filmpje op full HD 1080p, fullscreen en geniet even van de bijna 3 minuut durende filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=bAKhveRTIGQ
Ik mis het linkje naar het filmpje maar ben wel benieuwd!

Edit: Oh ik zie dat de link hier wel staat, maar op de frontpage niet.
Hoop dat dit nog alhpa is? Want ben er eerlijk gezegd niet echt van onder de indruk. Sommige texturen (die metalen bouwstalen, betonblokken, het zand (grond). Ziet er nog vrij brak uit.

Lijkt alsof ze het blauwe filter hebben weggehaald? Dat is wel +1. Maarja... bf3 alpha had ook geen blauwfilter Emo

Editje: Animaties + dat water van die brandkraan op dat glas ziet er wel gelikt uit.
Volgens mij is dit inderdaad alpha footage wegens het ontbreken van textures.
Ben er inderdaad niet écht van onder de indruk. Dit kan ik volgens mij nog prima spelen op mijn huidige bak. Zie niet echt veel verschil. Enige dat anders is zijn de geluiden. Dat belooft wel weer awesome te worden.
Geluid en animaties zijn vloeiender.

uhm buttcracker heb je het filmpje wel gezien ?
de textures zijn gewoon aanwezig.
alleen je ziet merendeel dat hij door het stofloopt omdat de toren is ingezakt.
ge weet toch wel dat alles wit wordt nadat het gebouw is neergehaald.
Zojuist even filmpje bekeken, maar het lijkt toch allemaal veel van hetzelfde als bij BF3. Ja, een aantal dingen zien er beter uit, omgeving, details, etc. Tijdens het spelen let ik daar eigenlijk toch niet op. Geluid klinkt nu anders, maar dat merk ik ook als ik bijvoorbeeld met een ander wapen ga spelen. Maar na twee rondjes is dat ook weer normaal.
(06-08-2013, 12:57)Pykow Wrote: Geluid en animaties zijn vloeiender.

uhm buttcracker heb je het filmpje wel gezien ?
de textures zijn gewoon aanwezig.
alleen je ziet merendeel dat hij door het stofloopt omdat de toren is ingezakt.
ge weet toch wel dat alles wit wordt nadat het gebouw is neergehaald.
Ik vind het er in iedergeval vrij brak en saai (grijs) uit zien maar dat kan ook door de kwaliteit van het filmpje komen...
de filmpje????
Iez koeltoer??!?!
(06-08-2013, 00:39)Rice Wrote: Ben er inderdaad niet écht van onder de indruk. Dit kan ik volgens mij nog prima spelen op mijn huidige bak. Zie niet echt veel verschil. Enige dat anders is zijn de geluiden. Dat belooft wel weer awesome te worden.
Jep EA / DICE zijn altijd al erg goed met geluid geweest. Dankzij hen wordt er tegenwoordig ook meer en meer moeite gestoken in geluid, omdat dat ook wel degelijk een (imo) belangrijk aspect is in games.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top