Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Software systeem
Hoi,

Ik ben opzoek naar een systeem waar je afspraken, gesprekken en contact momenten kan bewaren. DIt kan een heel simpel systeem zijn maar ik kan het niet vinden online. Iemand die een idee heeft welk software systeem hier bij aansluit.

Gr,

Konjo
Heet dit niet gewoon een agenda?
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Maar stel dat je 150 'klanten' hebt dan wordt dit al snel onoverzichtelijk.
Je wilt dus eigenlijk een soort van agenda systeem, waarbij je kan filteren op klanten? Heb je eventueel nog meer functionele eisen?
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Zoiets heet een CRM systeem.
ik heb geen ervaring, maar Zurmo is opensource CRM met een live demo, dan kun je kijken of het wat is voor je.
Anders staat er ook bijvoorbeeld deze top 10.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Konjo,

Als je een kijkje zou willen nemen op deze website, https://trello.com/, dan zie je een nieuwe vorm van '' organizing ''. Met deze app kun je alle dagelijkse activiteiten onderverdelen in meetings, to-do's, social media, etc. Deze app dient ook als agenda/telefoonboek. Je kan alle informatie van je klanten zoals telefoonnummers, afspraken, meetings, etc, er dus ook in kwijt.

Het is een gebruiksvriendelijke app die op android, window, apple, etc, prima functioneert. Echter zul je wat moeite moeten doen om dit te optimaliseren.

Al doende leert men Smile
Om zot te zijn met fatsoen is er wijsheid van doen.
Ook als je verstandig bent moet je soms wel eens meedoen met de dwazen.
Thanks guys Puh2
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top