Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het grote streaming/opname topic - hulp nodig? meld je hier!
Hmm... De DXtory codec is niet zo'n goed idee qua data hoeveelheid... Ik probeerde net namelijk om het opstarten en vertrekken van een TGV trein op te nemen.

Voordat ik goed en wel het station uitwas ( 3 minuten later) zat ik al op een file van 33 GB! Dat is dus 10 GB per minuut en werkte het geluid nog niet eens bij het afspelen...

Dit op 1440p en nog niet eens de hoogste kwaliteit van TS2015. Ik moet dus nog even goed kijken hoe ik het voor elkaar ga krijgen om pakweg 10 minuten in hoge kwaliteit op te nemen met Dxtory zonder een hele batterij SSD's te hoeven aanschaffen. Want benodigde schrijfsnelheid is pakweg 275 MB/s dus een gewone HDD heeft geen zin.

Het recorden aan of uit had geen invloed op het spel zelf, dat ging constant met 60 FPS wat voor dit spel prima is. Dus ga ik maar eens kijken naar de Intel codec, echter welke van de twee?

Wat performance betreft is mijn CPU geen probleem, liever dat die meer aan het werk gezet wordt dan dat de GPU minder aan beeldberekening kan doen.

Messages In This Thread
RE: Het grote streaming/opname topic - hulp nodig? meld je hier! - by bvk - 17-01-2015, 16:52
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top