Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
'DICE zegt aan volgende Battlefield game te gaan werken'. WTF? Proberen ze ons nu in het O-tje te nemen of zo? Dat de naam van de nieuwe Battlefield nog niet bekend was dat roep ik al het hele jaar. Sommigen menen te weten dat het sowieso Battlefield 5 ging worden maar dat is nergens officieel bevestigd. Maar als het goed is had DICE al gezegd dat de komende Battlefield eind 2016 uit zou komen. Oftewel holiday season 2016. Wat bedoelen ze dan met dit bericht? Dat ze aan het werk zijn aan nóg een andere Battlefield? 

Zou mij verder ook bizar lijken dat de komende Battlefield nu pas in ontwikkeling is en dat ze er dan al in December 2016 mee komen. Als dit bericht dus klopt dan denk ik niet dat we komend jaar een Battlefield krijgen :Frown

Verder denk ik nog steeds dat DICE gewoon de huidige engine aan het  doorontwikkelen is en dat ze op basis van die engine verder gaan. Dat is mijn theorie voor het feit dat ze nog altijd veel tijd en geld in deze engine stoppen met verbeteringen etc etc.

Verder heeft DICE ook al eens te kennen gegeven in een Interview dat Battlefield Bad Company 3 zeker komt als de community dit wil. Dat het de volgende Battlefield gaat worden dat weten we dus nog niet. Kans is er wel, maar is klein. Maar hij komt zeker.

Messages In This Thread
RE: Battlefield 4 Ervaringen & Discussie - by Rice - 14-12-2015, 21:02
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top