Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
Ook ik ben er geen voorstander van om iedereen die donerend lid is, kill en kick rechten te geven.
Het is zoals ottoman zegt moeilijk om te bepalen of iemand daadwerkelijk een cheater is of niet.
De kans op ongeldige kicks is daardoor ook erg hoog en dat is slecht voor de naam van BuG.
hetzelfde is ook als iemand in de chat aan het schelden is. Schelden doet geen pijn, dus laat ze lekker.

Op de 76th heb ik nog nooit iemand een ban gegeven voor cheaten, ik vertrouw op FF en de CheatDetector plugin,
deze plugin kijkt namelijk naar onmogelijk stats, zoals zeer hoge hs/k, kpm etc.
En dat werkt tot nu toe zeer goed. 
Daarnaast heb ik een enkele keer iemand een mute gegeven omdat ze "te" bezig waren in de chat.
Daarmee krijgen ze een kill als ze iets zeggen in de chat en na 3 of 4 keer een kick.

Op official servers kan je helemaal geen regels instellen, op ranked zoveel als je wilt, maar wil je spelers terug blijven zien dan is zo weinig mogelijk admin interactie een must.

Er is voor zover ik weer slechts 1 plugin waarvoor betaald moet worden en dat is de loadout enforcer plugin.
Hiermee kan je bepaalde wapens en gadgets van de server weren en spelers killen voordat ze een kill met een wapen gemaakt hebben.
En ook kan je gadgets zoals tugs en spawnbeacons voorkomen.

Zelf ben ik er meer voor om server seeders bepaalde rechten te geven.

Messages In This Thread
RE: Battlefield 4 Ervaringen & Discussie - by Fonta - 06-03-2015, 14:10
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top