Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
(05-03-2015, 23:21)Duckiee-Duck Wrote: We zullen netjes wachten hoorSmile

BuG server nummer 3 doet het erg goed op ranked moet ik zeggen en speelt lekker weg Pompom 
Alleen was vanavond iemand aan het vragen of er een balance op kon, maar als je die pakt is het gezeur dat er een balancer is.

En zo doe je het nooit voor iedereen goed en wat je ook beslist, je krijgt altijd wel ergens commentaar en dat is meet alles zo. Het vervelende is vaak dat je aan het uitleggen blijft waarom je dit en dat zo doet en dat wanneer je server zo is ingesteld dat je dan weer bepaalde dingen niet kan doen enz. 

Waarom stel je de server dan niet anders in? Dan is die bijna altijd leeg enz.

Ook ik weet pas sinds ik hier ben dat er verschillende regels zijn die je kan toepassen wanneer je een ranked of official server hebt. Nooit geweten dat daar verschil in zat. Ook wist ik niet dat er betaald moet worden voor plug-ins en weet ik wat allemaal. Wat ook verklaart waarom sommige dingen maar in enkele servers voorkomen en je dan afvraagt; waarom hebben niet alle servers dit? En waarschijnlijk weet ik nog veel dingen niet.

Misschien hier op de site een pagina aan besteden in 2 (of meer) talen waar de regeltjes en alles mbt servers, het instellen daarvan en waarom wij dat zo doen. Ook dat het weleens veranderd omdat de leden dat willen en voor gestemd is. Zodat, wanneer mensen zich afvragen waarom dit of dat, je ze kan doorverwijzen naar die pagina.

Messages In This Thread
RE: Battlefield 4 Ervaringen & Discussie - by Bartbaric - 06-03-2015, 13:54
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top