Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
Hatsetats we hadden weer een cheater te pakken! Op de BuG #3 TeamDM. Maar uiteraard zitten ze ook op andere servers. Deze was wel grappig; hij deed echt zijn best om het af en toe een beetje te verbloemen dat hij een cheater was. Ga er maar vanuit dat als je denkt dat iemand een cheater is, omdat hij je bizar hard neer haalt, diegene dat vaak ook is. Deze kerel viel me namelijk al op in een potje locker. Battlereport bekeken, hij had geloof ik 38 kills waarvan 30 headshots. Sorry, kun je nog zo pro zijn, maar dat kan gewoon echt niet. Tijd voor een filmpje dus! Daarbij kunnen we dus wel zeggen trouwens dat 'de anti-cheat measures' die DICE in deze nieuwe patch gestopt heeft echt geen kont geholpen hebben Emo Ik ga weer even huilen bij het graf dat 'PC-gaming' en  'shooters op de PC' heet.

Enjoy voor de mensen die niet zo goed weten wat cheats zijn op de PC en hoe makkelijk het tegenwoordig is en vooral als je een goeie hacker wordt (lees het goed kunnen verbloemen van je hacks) wat je allemaal kunt doen. 


https://www.youtube.com/watch?v=BtGvxkVexRo

Messages In This Thread
RE: Battlefield 4 Ervaringen & Discussie - by Rice - 05-03-2015, 01:00
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top