Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
Misschien ligt het er aan dat we terug kijken op een periode, maar ik kan me van BF BC2 en BF3 ook niet echt momenten herinneren dat ik zo pissig was op de game omdat er gewoon van alles niet goed ging. Tuurlijk had je die moment wel eens, maar niet zo vaak als bij BF4. 

Ik heb nog wel steeds veel plezier met Battlefield 4, zowel op de PC als op de PS4. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik wat rustiger kan gamen op de PS4 omdat ik in ieder geval weet dat daar geen cheats zijn. Je zit allemaal met dezelfde hardware dus iedereen is vrijwel gelijk aan elkaar. Op een enkeling met muis en toetsenbord na. Ook merk ik dat wat ik schiet ik ook daadwerkelijk raak. En dat is bij de PC nog wel eens niet zo (hitmarkers die uitblijven bijv). En als ik dan mis weet ik dat het door mijn eigen onkunde komt. Dan heb ik er wel meer vrede mee.

Laten we hopen dat over enkele weken Hardline ons allemaal het plezier weer terug geeft want dat belooft wel een leuke game te worden. Het speel in ieder geval lekker weg. 

Messages In This Thread
RE: Battlefield 4 Ervaringen & Discussie - by Rice - 27-02-2015, 18:51
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top