Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
(01-02-2015, 13:57)bvk Wrote: Met andere woorden, de servers draaien al een jaar op Official, beetje vreemd om daar nu ineens bezwaar tegen te maken... De keuze is destijds bewust gemaakt met volle instemming van de leden, waarom moet het nu ineens anders?
Volgens mij is er altijd wel kritiek op geweest. De mening die ik nu heb heb ik altijd wel gehad, maar het tegenargument was dat de server niet vol zou raken als hij niet op Official zou staan. We hebben dat nu een tijdje bekeken en volgens mij valt er wel te concluderen dat het allemaal niet zo'n verschil maakt. Of zie ik dat verkeerd?

Quote:Als we de servers terug willen zetten naar Ranked kan dat natuurlijk, maar dan moet dat óók gelden voor de #3, want daar zullen ook cheaters op zitten. En wie gaat er politieagentje spelen om 24/7 al die ban verzoeken na te kijken en uit te voeren?

Niemand denk ik en dat is precies de reden dat ze op Official draaien! 
Het is niet meteen per se nodig dat er 24/7 een admin aanwezig is. Het is al heel fijn dat als wij er met een aantal BuG'ers op spelen, we mensen kunnen kicken/bannen als dat nodig is.

Overigens moet ik wel toegeven dat ik de laatste tijd niet echt op de BuG-servers speel omdat ik liever Conquest Large of Rush doe op DLC-maps (die ik nauwelijks nog heb gespeeld). BuG #1 heeft geen DLC-maps in de roulatie, en in Deathmatch heb ik eerlijk gezegd helemaal geen zin Smile

Messages In This Thread
RE: Battlefield 4 Ervaringen & Discussie - by Compizfox - 24-02-2015, 01:40
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top