Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
Ik begrijp niet helemaal waarom deze discussie nu hier in dit topic naar voren komt en niet in de BF4 Serverroom, maar goed. In de BF4 Serverroom staat dit topic:

https://www.bug-community.com/forum/Thre...p-Official

Met daarin als 2e post een reactie van Chaos:

Quote:31-12-2013, 16:01

Gelukkig kunnen de stats nog gewoon bijgehouden worden.
Ik heb zelf overigens volgens mij nog nooit op een 'official' server gespeeld, maar lijkt me niet dat het qua gameplay uiteindelijk zoveel zal verschillen.
Het voordeel voor Miss BuG... Tja, leuk voor haar (en jou denk ik dan [Image: puh2.gif]), maar niet veel mensen zijn daarbij gebaat, enkel jij en zij denk ik. [Image: wink.gif]

Mij maakt het dus niet uit, als ik al BF4 speel, join ik toch bij degenen waar ik graag mee samenspeel, ongeacht waar zij zitten.
Als op deze manier de servers wél gebruikt worden, zie ik het probleem niet.

Met andere woorden, de servers draaien al een jaar op Official, beetje vreemd om daar nu ineens bezwaar tegen te maken... De keuze is destijds bewust gemaakt met volle instemming van de leden, waarom moet het nu ineens anders?

Als we de servers terug willen zetten naar Ranked kan dat natuurlijk, maar dan moet dat óók gelden voor de #3, want daar zullen ook cheaters op zitten. En wie gaat er politieagentje spelen om 24/7 al die ban verzoeken na te kijken en uit te voeren?

Niemand denk ik en dat is precies de reden dat ze op Official draaien! 

Messages In This Thread
RE: Battlefield 4 Ervaringen & Discussie - by bvk - 01-02-2015, 13:57
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top