Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
Wat gaan we nu eigenlijk doen met server 1? Vanavond zaten er zowaar spelers op (van ons) en er was, helaas, ook een cheater aanwezig.
Deze heeft meerdere rondes op de server gezeten en daardoor de gameplay van een boel spelers verziekt. Ook misbruikt hij een bug, waardoor hij veel accounts kan aanmaken met behulp van GameTime, hem bannen kan, maar dan maakt hij alsnog een nieuw account aan met GameTime.

Ik weet dat het gevecht tegen cheaters altijd een kat en muis spel is geweest en altijd zal blijven, maar ik blijf ook van mening, dat je - ook al is een server official - gewoon spelers op zijn minst moet kunnen kicken en verbannen van de server. Nu server #1 official is zijn die mogelijkheden er niet, terwijl men wél om kicks en bans vraagt.
Ik vind ook, dat we een server moeten hebben omdat we erop kunnen doen wat wij willen, niet omdat hij dan tenminste wél gevuld is.
Als we om die reden een 64p server hebben en er vervolgens niets mee doen, is het gewoon zonde van het geld, zoals al eerder aangegeven door o.a. Fonta, geloof ik.

Ik ben dus van mening, om de server van official af te halen en op ranked te zetten.
Als de server dan ook (te) impopulair blijkt, lijkt het mij het verstandigste om uiteindelijk server #1 op te zeggen.

Komt nog eens bij, dat dit jaar ook Battlefield: Hardline op de markt komt, we moeten dus wel weer even kijken wat we daarmee willen doen.
Willen we de huidige BF4 server(s) behouden, willen we liever enkel Hardline servers, noem het maar op.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]


Messages In This Thread
RE: Battlefield 4 Ervaringen & Discussie - by CptChaosNL - 31-01-2015, 00:10
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top