Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
Ik ervaar het ook niet echt constant zo, maar ik denk wel dat je dit soort dingen niet meer opvallen als je het na een tijdje gewend bent. Ik kan me voorstellen dat het wel ineens weer begint op te vallen als je ook een andere, 'robuustere' shooter zoals CS:GO speelt. Maar als je deze grappen in slow-motion/frame-voor-frame gaat bekijken zoals in het filmpje, is het toch wel erg evident.
Dit filmpje acht ik ook veel geloofwaardiger dan dat filmpje dat hier laatst nog langskwam, van zo'n gast die het testte in spectator mode, waar de delay vele malen groter was. Ik denk toch dat er in de spectator mode op de één of andere manier meer delay zit dan anders. Misschien wel met opzet.

En inderdaad Rice, ik meen een keer van een developer gelezen te hebben dat je de network smoothing zo laag mogelijk moet zetten. Dat wil zeggen, dus alleen hoger zetten als je Belgeninternet hebt oid (Puh2) en het gaat stutteren door packet loss.

Als ik dan toch bezig ben met het dumpen van BF4-gerelateerde filmpjes:

IMO handige carbine guide van Badger. (Nee, dit keer een serieuze en geen satirische MLG PRO M98 BALLER TUTORIAL Puh2)
 

Messages In This Thread
RE: Battlefield 4 Ervaringen & Discussie - by Compizfox - 13-02-2014, 15:23
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top