Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Call of Duty: Advanced Warfare
Zo, vandaag was de day zero edition uit. Ik heb hem op de PS4, want op de PC ben ik vaak bang voor nare cheaters. Het speelt lekker weg, wel erg wennen. Zeker als je je bedenkt dat ik slechts 2 of 3 maanden shooter-ervaring heb op de console. Nog nooit eerder shooters gespeeld op de console en begin er steeds beter in te worden. Battlefield 4 in het begin was lastig. Daarna Destiny geprobeerd en toen ook lastig, want sneller dan BF4 en dat kon ik niet handlen. CoD is de koning der snelheid en dat merk je echt in deze game! Eindelijk nu ik BF4 en Destiny onder de knie heb op de console, komt er nu een game die mij verder uitdaagt om mijn skills op de console te verbeteren. In het begin erg veel last gehad van veel dood gaan, maar na een tijdje kreeg ik een beetje de smaak te pakken. Alsnog wel een aantal potjes met slechte scores, maar dat hoort erbij schijnbaar. Ik zie dat bij veel mensen op de console. Ook de pro's wel.

Ik heb even een stukje gerecord op de playstation, dus niet via mijn twitch/capture setup, dus de kwaliteit is iets minder, maar dan heb je een beetje een idee hoe het er aan toe gaat op de console. Ik denk dat ik komende week (denk morgen wel) vast wel even ga streamen!

Wie speelt de game ook? En op de console of op de PC? Filmpje!

https://www.youtube.com/watch?v=IjaS3PtB2gE

Messages In This Thread
Call of Duty: Advanced Warfare - by Rice - 04-11-2014, 04:10
RE: Call of Duty: Advanced Warfare - by Rice - 04-11-2014, 15:11
RE: Call of Duty: Advanced Warfare - by bvk - 04-11-2014, 23:45
RE: Call of Duty: Advanced Warfare - by yrew - 05-11-2014, 09:30
RE: Call of Duty: Advanced Warfare - by Rice - 05-11-2014, 17:28
RE: Call of Duty: Advanced Warfare - by yrew - 05-11-2014, 19:33
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top