Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het grote streaming/opname topic - hulp nodig? meld je hier!
(24-09-2014, 11:39)Rice Wrote: Je kunt met Virtual Audio Cable met de Audiorepeater (NIET DE KS VERSIE!) je microfoon selecteren als wave in en wave out moet je dan je HDMI port selecteren. Dat zou moeten werken. Mocht je er niet uit komen kan ik altijd even via Teamviewer mee kijken op je PC dan laat ik het je zien.

Als je het met die jack doet, dan moet je dus niet je HDMI selecteren maar de line out van je geluidskaart. Denk er wel om als je het op die manier doet, kan je vaak ruis in je geluid krijgen. Die line out/line in zijn vaak niet de beste geluidskwaliteit. Ook moet je er rekening mee houden dat als je het op die manier doet, je twee verschillende apparaten aan elkaar koppelt. dit kan ook voor ruis in je geluid zorgen. Beide apparaten krijgen dan onderling ruzie over wie de 'ground' is. Dit hoor je terug in naar geluid/ruis in je audio. Overigens is dat wel te fixen doormiddel van wat extra kabeltjes en een 'groundloop isolator'. Heb zelf ook 3 van die dingen moeten kopen Wink

Ik merk trouwens zelf dat ik ook nog steeds een probleem heb met audio sync issues. Zal vandaag eens kijken of dat nog steeds zo is. Had het laatst nou net zo mooi voor elkaar. Maar gister was het weer feest. Heel irritant. Het liefst laat ik al mijn audio gewoon door mijn capturecard lopen, maar op een of andere manier zit daar een bug in. Krijg dan gekke popping en crackling noises.

Thnx , ik ga het morgen nog een keer proberen heb vandaag geen tijd ervoor.
Laat wel even weten of het wel of niet lukt.

Messages In This Thread
RE: Het grote streaming/opname topic - hulp nodig? meld je hier! - by W4xWe4zl3 - 24-09-2014, 14:57
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top