Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
Gister een poging gedaan in de beta.

Het begon moeizaam aangezien mijn drivers niet up to date waren, maar na het installeren van de nieuwste nvidia drivers geen problemen. Heb de settings meteen op low gezet omdat ik bf3 ook altijd op die setting speelde. PC kan high/ultra overigens wel aan.

Spel voelt iets langzamer dan bf3 echter heeft dit denk ik te maken met de grootte van de objecten. In bf3 kon je even snel om een gebouw heen rennen. Nu zijn de gebouwen een stuk groter. En je mist natuurlijk de sprint perk.

Verder is het geluid van de wapens een stuk verbeterd, althans ze klinken lekker.

HIerboven lees ik dat de maps slecht zijn ontwikkeld daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Er wordt veel gevochten rondom de vlaggen mede doordat deze op verschillende niveau's zitten.

De balans tussen voortuigen en infantery vind ik ook vrij goed. Een tank kan dodelijk zijn, maar is ook vrij snel neer. Een tank zie je nu ook niet zo snel meer in de frontline, maar meer als support van achter de linie. Doe je dit wel ben je in no time neer aangezien je beschoten kan worden vanaf verschillende niveau's.

Soflam of lock zie je tegenwoordig ook terugkomen in je hud en dat is wel ideaal. Dan heb je in ieder geval nog de kans om er iets tegen te doen.

Een tank gaat wel snel neer, vaak heb je niet eens door dat je al heel erg beschadigd bent. Daar kunnen ze net zoals bij bf3 nog wel iets aan doen. Piepjes of iets dergelijks.

Gister voornamelijk in voertuigen gezeten, dus over het infantery gedeelte kan ik alleen zeggen dat je snel neer bent. Er is gewoon meer chaos. Meer plekken waar mensen kunnen zitten, campen. Snipers op de daken (wat ook hoort) maar het is nog wel even een omschakeling.

Al met al redelijk positief.


 

Messages In This Thread
RE: Battlefield 4 Beta Ervaringen & Discussie. - by iM0nk - 02-10-2013, 08:40
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top