Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
War Thunder Ground forces closed bèta
Dit is het reactie topic voor - War Thunder Ground forces closed bèta -. Post away!

Voor de mensen die niet bekend zijn met War Thunder:

War Thunder is een online multiplayer simulatiegame waarin je in vliegtuigen uit de 2de wereld oorlog speelt. Bekende vliegtuigen zoals de Messerschmidt, Zero, Spitfire en de P-51 Mustang zitten er in naast een ruime selectie van andere fighters, attack planes en bombers. De game is free to play en werkt met optionele in game donaties. Dit is niet verplicht en maakt het alleen mogelijk om sneller vliegtuigen te unlocken en een kleine selectie van premium vliegtuigen te kopen (die niet eens beter zijn dan andere vliegtuigen). Betalende leden hebben in-game dus nauwelijks voordelen t.o.v. andere spelers, wat bijdraagt aan de populariteit van de game: het is namelijk geen pay to win spel.

De makers van het spel willen je op den duur niet alleen de mogelijkheid geven om met vliegtuigen te spelen, maar ook met tanks en schepen. Van het tank onderdeel is inmiddels een gesloten beta test gestart. Inmiddels zijn de servers bijna dagelijks open en dan meestal een uur of 6 per dag. De developers zijn nog echt bezig met de ontwikkeling van het spel en er zijn flink wat kleine bugs geplet. Daarnaast is de laatste 2 maanden veel gedaan aan de "feel" van het spel wat sinds dat ik in de open beta zit al veel beter is geworden. De graphics zijn vrij goed, zeker als je ze vergelijkt met de directe concurrent World of Tanks. Met name de belichting en lichteffecten zijn veel beter dan in World of Tanks.

Wat ook interessant is om te melden is welke tanks er allemaal beschikbaar zijn in de beta. Niet alle tanks die langsgekomen zijn in de beta zijn altijd speelbaar, maar elke paar weken wordt er een nieuwe lichting tanks in de beta gezet die gespeeld kunnen worden. In januari kon er onder andere gekozen worden uit de duitse Pz.IV, JgdPz.IV en Pz. VI Tiger tank en de russische SU85, KV-4 en IS-1 tank. Inmiddels zijn we een rang omhoog geschoven in de beta naar onder andere de duitse Pz.V Panther, de JgdPz.V Jagdpanther en de Pz.VIB King Tiger tank en de russische SU-122, T-44 en de IS-2 tank.

Wat opvalt is dat er alleen maar duitse en russische tanks in de beta zitten. Dit doet mij vermoeden dat zodra de ground forces in open beta gaan of in ieder geval de complete tech tree beschikbaar wordt er voorlopig alleen maar gekozen kan worden voor de russische of duitse facties. Er is ook nog geen datum bekend voor de release van de open beta, maar ik vermoed dat dit minimaal nog wel tot de zomer zal duren.

Hieronder een korte afspeellijst met een aantal tanks uit de beta. De filmpjes zijn bewust niet geknipt om een eerlijk beeld te geven van de gameplay.

http://www.youtube.com/watch?v=QklJzFc-_P4
Zeker een goed spel, heb nu op me laptop staan zodat ik als ik niks te doen heb op school iets kan doen[img]images/smileys/oranje.gif[/img]
Ik zelf speel nog maar net maar het bevalt me prima , de graphics zien er redelijk uit en het spel draait soepel ook is het leuk omdat zoals hierboven vermeld staat dat het gratis is.
Ik raadt het zeker meerdere mensen aan die een beetje van vliegen houden en doet toch wel denken aan oorlog.
Inmiddels is de complete tank tree voor de duitsers en de russen uitgelekt door een fuck-up bij Warthunder. De complete tree is per ongeluk op de nightly server terecht gekomen en gelekt door ee nbeta tester die zich niet aan de NDA heeft gehouden.

In deze link is de tree te zien:
http://imgur.com/a/hi3Yd
 

 
Van het laatste nieuwsbericht op warthunder.com:
A lot of work has been dedicated to our Ground Forces. It is too early to say if player controlled ground units will appear in 1.39. CBT is at full blast and many of CBT members think that the game can be released for open test, we still want to fix, check and finish a lot. Ground Forces may be released in 1.39 but most likely it won’t happen before Spring.

Waar het op neer komt: of ground forces komt in 1.39 en 1.39 komt verlaat (rond de lente) of hij komt in 1.40 of later en dan duurt het nog wat langer.
 
Today is the day!

Warthunder patch 1.41 brengt Ground Forces officieel naar buiten! De status is veranderd naar Open Beta. Iedereen die normaliter Warthunder speelt, kan nu ook in dezelfde game tanks ter beschikking stellen.

De veranderingen zijn iets gecompliceerder. Je kon altijd via het tab blad '' research '' je gewenste vliegtuig kiezen voor in je hangar. Het zelfde principe als voor Ground Forces. Alleen heb je nu 2 tabbladen. Je moet elke tab blad specifiek openen om je tank in de gewenste crew slot te positioneren.

Ik ben erg enthousiast over deze uitbreiding, en kan niet wachten tot ik vanavond in mijn man cave zit, om deze game eens uitgebreid te bespelen. Ik had al toegang tot de closed beta, doordat ik een pre-purchase had gedaan voor een tank-pakket. Dit was de goedkoopste optie van €20,00, waardoor ik nu beschik over 2 tier 1 premium tanks die normaliter niet verkrijgbaar zijn ingame. ( SO MUCH WIN Biggrin )

Zijn er meer mensen die deze game uitgebreid gaan spelen? Zo ja, dan mag je mij ingame toevoegen als '' Lampades ''. Ik zoek wat helden om mee te spelen Wink.

http://warthunder.com/en/news/587/current/
Om zot te zijn met fatsoen is er wijsheid van doen.
Ook als je verstandig bent moet je soms wel eens meedoen met de dwazen.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top