Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Train Simulator 2015
Train Simulator 2014: Your journey starts here!

[Image: screenshot_3.jpg]



Op 24 september komt er weer een nieuw deel uit van deze simulator serie, met volgens de uitgever weer een aantal verbeteringen:

Paul Jackson, CEO of Railsimulator.com said, “I am very excited about the advances we have made with TS2014. We've developed a more personal and challenging career mode, richer creativity tools, and of course an ever more realistic driving environment. These are things which we know will appeal to our existing customer base, but will also deliver an exciting and engaging gaming experience to a much broader audience. I feel confident that TS2014 will be our most rewarding product to date.”

Key product developments: Featuring a new and intuitive user interface, it’s now easier than ever before to jump on board and start your train-driving career. An enhanced Career Mode allows players to chart their progress through the game more easily, earning points that can lead to medals and other rewards and achievements. A number of graphical improvements to this year’s product, including more detailed draw distances, new camera systems and added headlight flares will ensure that players can enjoy the most realistic train simulation experience to date.


Zie hier meer info: http://www.engine-driver.com/2013/07/tra...OuVuS.dpuf

Ik speel dit zelf heel graag, relaxed maar toch uitdagend en ben wel weer benieuwd naar deze nieuwe variant!
Dus dan ga je over naar TS 2014, en heb je ineens niets meer aan de €1000 aan DLC die je hebt gekocht voor TS 2013 zeker? Puh2
Hangt er denk ik vanaf of je de DLC op Steam gekocht hebt, of los. En of het sowieso al onder TS 2013 draaide.
Via Steam verwacht ik dat het allemaal automatisch gaat, de losse ontwikkelaars zoals Christrains zullen misschien met een patch moeten komen.
't Was eigenlijk geen serieuze vraag Puh2

Maar je kunt die DLC (op Steam) dus wel meenemen? Wel netjes op zich.
LOL Smile

Voor jou misschien niet, maar toch zal deze vraag nog duizenden keren gesteld worden denk ik en al gauw in de FAQ belanden.

Inderdaad netjes ja, maar waarschijnlijk alleen maar zolang het gamedesign niet te veel veranderd. En de inkomsten niet terug lopen, want dan is het uiteraard "ineens" niet meer compatible...
BVK zijn setup Biggrin
[Image: cAGjmoF.jpg]
(19-08-2013, 09:02)Fonta Wrote: BVK zijn setup Biggrin
[Image: cAGjmoF.jpg]
vooral die pokemon gamaotchi (of hoe je dat schrijft) aan de linkerkant maakt het compleet.
Nee, ik zou nooit met zo'n klein laptop schermpje willen spelen... Maar dat apparaat is wel een hebbedingetje, eens kijken of ik daar meer informatie over kan vinden!

Gevonden: http://www.bol.com/nl/p/raildriver-deskt...0201200099

Wel weer 200 Euro....
Oef en dat voor een soort modified toetsenbord. Maja if you like, you like.
Hoezo? Aan een stuurwiel (voor racegames) ben je evenveel kwijt Smile
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top