Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Payserver
Ben opzoek naar een ander payserver gebruik nu die van sunny usernet
de laaste tijd zijn er ergveel takedowns 

Iemand een surgestie ? waar het langer blijft staan 
                  
Ik gebruik zelf al jaren NewsXS naar tevredenheid, alhoewel de laatste tijd wat minder. Maar ik zou zeggen, kijk eens in dit topic, daar kun je vast wel het antwoord op je vraag vinden:

http://gathering.tweakers.net/forum/list...es/1497205

 
Takedowns heb je heel veel, de een reageert er echter sneller op dan de andere.
De verzoeken voor takedowns zijn trouwens geautomatiseerd, het is mede daardoor slechts een kwestie van tijd in veel gevallen.
Vooral bij series als Arrow gaat het hard, vaak is er dan al met een uur een takedown en geloof bij Game of Thrones juist weer niet (hadden jullie niet verwacht hé Wink )

Ook verschilt het per payserver. Ik zit zelf juist bij Sunny sinds begin dit jaar, en eigenlijk wel tevreden erover, hahaha. Smile
Als je niet aan account sharing doet en budget niet echt uitmaakt, lijkt het me dat Supernews dan de beste is eventueel Giganews zelfs.
Maar goed, met tools als Sick Beard en Couchpotato (ik heb die dan 24/7 draaien) merk je ook maar weinig van die takedowns.
Ik check namelijk vrij veel op NZB's (een keer per kwartier nu).
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik heb gratis Usenet bij Tweak omdat ik daar ook m'n internet heb Puh2
+1

En weinig last van takedowns btw Smile
Tot voor kort was PureUsenet.nl erg fijn en vrijwel nul takedowns. Dat is nu ook anders dus ook ik wil een nieuwe zoeken. Torrents is niks voor mij...
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top