Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield 4 beta! Are you ready?!
Dit is het reactie topic voor - Battlefield 4 beta! Are you ready?! -. Post away!

De Battlefield 4 beta komt eraan en de datum waarop is ondertussen ook bevestigd door DICE!
Op 1 Oktober zullen we eindelijk massaal Battlefield 4 met al zijn moois kunnen gaan ervaren.
De map die we mogen gaan spelen is Siege of Shanghai in conquest en domination mode.
Als jij ook deel wilt uitmaken van dit spektabel zul je wel moeten voldoen aan een van de volgende
vereisten!

<ul>
<li>Battlefield 4 PC Digital Deluxe Edition gepreorderd hebben (via Origin)</li>
<li>Een Battlefield 3 Premium member zijn</li>
<li>Een geregistreerd bezitter zijn van Medal of Honor Warfighter Limited Edition of de Digital Deluxe Edition</li>
</ul>
Voldoe je niet aan een van de vereisten dan kan je vanaf 4 Oktober aan de slag, want dan begint de open beta voor alle Xbox 360,
PlayStation 3 en PC spelers.

Vervolgens blijft er natuurlijk maar 1 vraag over. <strong>Are you ready?</strong>
Of ben je nog druk bezig om jezelf mentaal voor te bereiden?
En hoe zit het met je PC? Heeft die al zijn grote herfst schoonmaak gehad?
Of kan je huidige PC Battlefield 4 niet aan en moet je nog upgraden?
Ik ben mezelf mentaal aan het voorbereiden om met jullie samen te spelen Smile

Het spel zelf geloof ik wel en ik zie wel of mijn pc het kan draaien (als het goed is wel)
Cya on the Battlefield Gooks!
Ja jonguh! Kratje pils staat al koud!
Lekkaahh!
Hoi!!
Hallo , nog 1 week Pompom
 
Minder, 5,5 dag als ik goed reken Wink En vanaf de 28e al preloaden toch?
Battlefield 3.5 beta! Are you ready?!

jahoor, lekker gaan wachten omdat de servers het niet doen Emo
Wachten of niet.... Ik ben er in ieder geval klaar voor en me pc ook Biggrin
Zit er ook op te wachten, gaat er toch goed vanaf hangen of ik ga pre-orderen of niet Smile 

Verder zit alleen m'n gfx kaart onder recommended, hopen dat niet al te groot probleem gaat zijn omdat ik 'maar' 1440*900 speel en ik niet persee op high hoef te spelen Smile 
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top