Benelux United Gaming | Community

Full Version: Het grote streaming/opname topic - hulp nodig? meld je hier!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Net trouwens even een andere BF4 stream op Twitch bekeken, die gaat hier gewoon goed, weet je zeker dat het niet aan jouw instellingen ligt Rice? Lamp had gisteren ook dat er stukken soms wegvielen, net als ik dat had.
Ik heb nu nieuwe opnames gemaakt na Lagarith geïnstalleerd te hebben en dat werkt weer. Het blijven echter toch nog wel grote bestanden, maar gereduceerd naar 3 GB per minuut.

Ik ben er nu eentje naar YouTube aan het uploaden, ben benieuwd naar het resultaat Smile

Edit: Nou, staat er op. Alleen, als ik het in 1440p wil bekijken springt YT terug naar een lagere resolutie. Is YT nog bezig of lukt het jullie wel?

https://www.youtube.com/watch?v=GMk-6EXBqvU
Bij de 1e keer 1440p selecteren springt ie terug naar 480p inderdaad. Na de 2e keer selecteren deed ie het wel. Nog een keer geopend met kwaliteit op automatisch en ik kreeg direct 1440p, maar sprong daarna toch weer terug naar 480p. Moest 1440p weer selecteren en toen deed ie het wel weer. Beetje buggy?
Van 10 GB/min (=1333 Mb/s) met de Dxtory-codec naar 3 GB/min (=400 Mb/s) met Lagarith dus? Dat is best een verschil ja Smile

1440p wil bij mij ook niet laden. Niet dat dat (voor mij) een probleem is, want mijn monitor telt niet meer dan 1080 rijen van pixels Wink
Aangezien ik 100/100 glasvezel heb, kan ik er ook wel vanuit gaan dat mijn bandbreedte ook ruimschoots voldoende zou moeten zijn.
Tijdens de bierstream #1 was er ook iemand die zei (wellicht om te trollen, kan ook, ken die persoon namelijk niet) dat je over de 3500kbps heen zou zijn?
Maar goed, ik geloof jou iig eerder als hem, dus als jij zegt dat je echt op 3500 zit, dan ga ik ervan uit dat het ook 3500 is.

Als de problemen bij Twitch zouden liggen, zou ik met élke stream buffering problemen moeten hebben en dat is dan ook weer niet het geval (helaas?).
De stream die ik gisteren bekeek ging constant goed (en heb minimaal een kwartier tot een half uur gekeken of zo), zonder ook maar iets aan problemen.
Als ik op jouw stream meekijk, heb ik geheid binnen tien minuten wel meerdere keren gehad dat er gebufferd wordt of dat delen uit de stream gewoon wegvallen, waardoor jij van de hak op de tak lijkt te springen.

Ik denk ook niet dat 3,5 megabit (afgerond) of 4 megabit (afgerond) een probleem is voor de meeste internet aansluitingen bij ons denk ik. Wink
Volgens mij zitten de meesten hier wel op kabel of glasvezel, ik weet iig niet of er iemand van ons nog op ADSL zit.

Ik wil je hiermee ook niet aanvallen overigens, ik kijk je stream graag, vandaar de bierdonatie! Smile
(19-01-2015, 18:33)bvk Wrote: [ -> ]Om ruimte op de SSD te besparen had ik overigens de opnames naar mijn WD Green verplaatst, ze van daar af bekijken kun je dus wel vergeten met een rate van 400 MB/s... 

Ik raad je aan om als je videos wilt bewaren, die gewoon te encoden naar h264 (met Handbrake bijvoorbeeld, wat een GUI voor x264 is) en compressed op te slaan.

Lagarith is eigenlijk alleen nuttig voor capturen en bewerken, voor storage is het veel te groot Wink
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14