Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ark survival evolved server
Als je ziet dat de server verder idle is kun je die rustig rebooten hoor. Je bent Administrator dus kan je dat wat mij betreft gewoon zelf bepalen Wink
Vanmiddag heeft Own3r even gespeeld op de server en vanavond heeft Coolereks (op mijn verzoek) even gespeeld (vlak voor hij op vakantie ging).
Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat het gewoon prima werkt, want in de 10 minuten dat hij op de server heeft gespeeld, heb ik ook geen feedback terug ontvangen. Ik denk daarom dat het een incidentje was, die intussen is opgelost. Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Vandaag heb ik de ARK server stop gezet. In de afgelopen maand (give or take) was er gemiddeld 1 speler actief, met een paar piekjes naar 2 spelers verspreid over die maand. Naar mijn idee is dit niet voldoende en heb ik ook niet echt de indruk dat er moeite is gestoken om mensen naar de server te krijgen.

De backups van de savegames zijn te vinden op mijn Stack.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Ik heb zojuist de savegame ook verwijderd uit mijn Stack, de game heeft er een maand gestaan, l eek mij voldoende tijd om het van te kunnen downloaden. De server heeft ook geen back-ups meer, dus als jullie de savegame nog hadden gewild, kunnen wij jullie daar vanaf heden niet meer bij helpen, helaas.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Daarmee is meteen het hoofdstuk ARK server afgesloten.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top