Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ark survival evolved server
en als ik wil joine dan zecht hij unable to query server info for invite help
(22-07-2017, 19:47)coolereks Wrote: is het mogelijk om de stats per level iets om hoog te doen. {het xp en taming haversting breading hatching al dat soord dingen allemaal op 10 te doen } 

en is het mogelijk om mods te downloaden  wand dan zouw het fijn zijn om de mods 
classic flyers
structures plus
reusable plus
kibel tabel
resource stacks
egg n poop collector / incubator
 
er in te komen ?

ps bedankt voor de server en we vinden dit heel fijn  Hup Hup Hup Hup Hup  Pompom Pompom Pompom Pompom Razz Puh2 Puh2 Puh2 Lol Lol Lol Lol Lol

Als je linkjes geeft naar de mods vanuit de Steam Workshop, dan kan ik de mods (en eventuele maps) installeren en weet ik 100% zeker dat ik de juiste mods installeer die jullie ook willen. Wink De instellingen moet ik even opzoeken waar die exact zitten, maar komt vast goed.

De foutmelding die je krijgt heb ik even opgezocht, er is blijkbaar een update. Omdat de server op official stond, werkte het automatisch updaten niet (goed).
Aangezien je ook mods wil installeren, moet die sowieso al uit, dus die heb ik uitgeschakeld, ik hoop dat het automatisch updaten nu wel goed werkt.
Mocht de foutmelding weer terugkomen, laat het dan even weten, mag wat mij betreft dan ook via Discord, dan kan ik gelijk actie ondernemen immers. Smile

EDIT:
Er was inderdaad een update voor de server. Die heb ik nu geïnstalleerd, je moet dus weer kunnen joinen. Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Jezus @coolereks! Volgens mij zou je ipv spelletjes spelen, meer moeten doen aan je huiswerk.
Het is lang geleden dat ik zo ontzettend veel spelfouten heb gezien.
Dat jij Dyslexie hebt kunnen wij ook niet ruiken natuurlijk.... Wel is het zo dat als je woorden zoals "zouw" en "zecht" typt daar rode lijnen onder komen te staan. Het zou fijn zijn als je vervolgens de geboden suggesties bekijkt en accepteert. Dat maakt het voor iedereen wat fijner om te lezen en hoeven we hier niet lelijk tegen elkaar te gaan doen Wink


On topic: Hebben jullie de server nu wel kunnen joinen en is dat opgelost? En lukt het om de Steam links te posten zodat CptChaos ermee verder kan? Het is en blijft namelijk wel de bedoeling dat je zelf ook wat moeite doet, het is niet zomaar "U vraagt, wij draaien"...
Vind dat zeuren om de spelling vooral zeuren om het zeuren, kom op guys, het kan altijd erger. Wink
En ja, dat zeg ik ja. Wink

Als we dan toch over spelling blijven miepen; dyslexie is géén naam, dus géén hoofdletter.

Ik heb gisteren met Own3r gezeten en hij heeft uiteindelijk een export gemaakt van de settings van de server die hij had draaien.


Die heb ik vervolgens geïmporteerd, BuG specifieke instellingen erover gezet (anti cheat aan, goede gameservernaam etc.) en naar mijn weten is de server nu exact zo ingesteld zoals zij willen, inclusief mods e.d.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

(24-07-2017, 12:38)coolereks Wrote:
(23-07-2017, 14:36)Fonta Wrote: Jezus @coolereks! Volgens mij zou je ipv spelletjes spelen, meer moeten doen aan je huiswerk.
Het is lang geleden dat ik zo ontzettend veel spelfouten heb gezien.

jezus fonta waarom ben jij zo stront vervelend en waarom heb je geen begrip voor iemand met dyslexie die iets probeert te regelen voor zijn vrienden Vork Coool Eerie Eerie Eerie

Ah, de algemene reden van tegenwoordig waarom iedereen maar zoveel fouten mag maken als dat hij of zij wilt.
In plaats van je te verschuilen achter dyslexie zou je best iets meer aandacht mogen besteden aan de teksten, zinnen en woorden die je tikt.
hallo chaos is het mogelijk als je mij admin of op of zoiets geeft dat ik iets  in kan spawne wand sommige dingen bestaan nog niet in deze weereld die je wel nodig hebt en dan kan dat gewoon waneer je dat nodig hebt

groette coolereks
Nee, ik ga niemand admin maken en ook wij als beheer zullen geen spullen voor jullie spawnen.
Dan ga je de game spelen zoals het niet bedoeld is, iets waar wij altijd wel naar streven.
Er is immers een reden dat alleen admins dat kunnen in de game. Wink

Ook zou je dan de mogelijkheid krijgen om bepaalde instellingen aan te passen (van de ARK-server) en dat willen wij niet.
Op deze manier kunnen wij een goede en langdurige werking van de server garanderen.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

kan dan de Incubation tijd korter en de Maturation tijd korter maken eieren maken van de dinos ook dat zal fijn zijn thx
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top