Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BIOS update Dedicated server.
Later deze week zal i3D een BIOS update gaan doen op de server vanwege een probleem waarbij de server in het boot proces blijft hangen na een warme reboot. 

Dit zal ergens tussen 06.00 en 09.00 plaatsvinden en is de server dus niet bereikbaar. Dit is zeer waarschijnlijk geen enkel probleem maar ik wil jullie toch even informeren... Wink
Dit betekend dus voor BuG vooral dat de BuG Bioscoop dan tijdelijk even niet bereikbaar is. Gezien het tijdstip,, lijkt mij dat niet zo'n probleem. Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Dat zeg ik... Smile

Als we nog Battlefield servers gehad zouden hebben die door Procon werden aangestuurd hadden er misschien nog wel mensen last van gehad maar dat is simpelweg niet het geval. 

Dit is dan ook puur een aankondiging voor de volledigheid en ter info. Tenzij er uiteraard een probleem ontstaat maar dat merken we dan snel genoeg.
Gezien het maintenance window, denk ik niet dat iemand op dat moment zou spelen. Wink
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top