Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rainbow Six: Siege (PS4 en PC)
(23-02-2016, 07:45)Fonta Wrote: Gisteren paar potjes unranked gespeeld (ranked kan nog helemaal niet), maar heb niet echt van netcode problemen gemerkt.

Huh echt vreemd. You-tuber Matimio speelt het echt veel en zegt dat hij zowat elke ronde daar last van heeft. Heel vaak om de hoek neergeschoten worden.

Dan ga ik het vanavond maar eens kopen, kan ik zelf even kijken.
Hmmm ok, ik heb het nog te weinig gespeeld denk ik om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Heb het gekocht en net een paar potjes gespeeld, zeker wel een gaaf spel en eigenlijk ook niets van slechte netcode meegemaakt. Aan de ene kant heb ik natuurlijk ook zo goed als niets gespeeld, maar aan de andere kant doe je bijna niets anders dan om hoekjes kijken en om hoekjes schieten. Misschien dat sommige servers wat brakker zijn dan andere.

Stuur maar een keer een invite in U-play voor wie zin heeft, veel toffer met een team op TS:

Bartbaric-1st
Verzoek verzonden.

[Image: 1eJHNHb.png]
Even accepteren die shit! Ik kan de game komende week denk ik aanschaffen en dan gaan we los heren!!
Die site die jij gaf werkt niet meer Fonta helaas. Ik zal eens kijken wat hij op G2Play/G2A kost.
Zo goedkoop zijn ze niet meer. Ik heb er net 1 voor 34 euro gekocht, maar ik heb de key nog net binnen. De euro loopt bijna 1 op 1 gelijk met de dollar viel me op.
Nee inderdaad, maar altijd nog beter dan 69 euro geloof ik op uplay of steam zelf wat ik dacht dat ze kosten? Scheelt toch een paar tientjes.
oh ja, dat scheelt zeker genoeg.
(29-02-2016, 17:59)Rice Wrote: Die site die jij gaf werkt niet meer Fonta helaas. Ik zal eens kijken wat hij op G2Play/G2A kost.

Oh? Zal wel tijdelijk geweest zijn dan, want werkt op dit moment wel.
https://www.gamekeys4all.com/526-rainbow...uplay.html
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top