Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Star Wars: Battlefront
Goed, heren....

Zoals jullie weten zit er weer een nieuwe Battlefield-achtige game aan te komen, namelijk Star Wars: Battlefront.

De vraag gaat m nu worden, wie heeft daar intresse in? 
Wie kijkt er naar uit?
Wat zijn jullie verwachtingen van de game?
En de belangrijkste van allemaal, willen we hier een eigen server van draaien?

Laat het hier eens even weten, ben wel benieuwd!

Mijn mening:
Ik denk dat de game, alleen vanwege de branding (Star Wars) al heel erg hard gaat lopen. De Star Wars franchise heeft een enorme fanbase, dus ik verwacht dat een hoop fans die shit wel gaan kopen.
Maar wat ik tot nu toe gezien heb, het is leuk, maar het oogt nog wat kaal. Het word multiplayer only, wat ik ook wel jammer vind. Het Star Wars universum had enorme potentie gehad om ook een stukje single-player aan te bieden.
Ik hoop alleen wel dat ze het wat beter aan gaan pakken qua marketing en uitwerking dan Battlefield: Hardline....laten we wel zo eerlijk wezen, dat is gewoon best aardig geflopt.
Met vriendelijke groet,

Bram van den Berg
(Administrator BuG Community en Administrator Shaving Society)
Ik ga het kort en krachtig houden: ik heb geen interesse in deze game, want Star Wars.
Star Wars zal ongetwijfeld vele fans hebben en daardoor wellicht vele spelers trekken, maar Star Wars boeit mij gewoon totaal niet.

En nee, een Trekkie ben ik ook niet.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Je bedoeld dat je je inner trekken nog niet gevonden hebt. 

Ik kijk het ff aan. Je haalt zelf bfh aan, die heb ik zelf ook en bitter weinig gespeeld.
Voor de fans: in Oktober komt er een demo (lees: beta). (bron)
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Mijn interesse is er in principe wel, maar kijk even aan wat EA er van bakt, wat de reviews etc zijn.
Ik wil ook eerst afwachten naar de reviews etc voordat ik een conclusie ga trekken.
http://tweakers.net/nieuws/105081/star-w...owser.html

ow dear.....Geen singleplayer, geen aimdownsight met de meeste wapens en nu dit....
Met vriendelijke groet,

Bram van den Berg
(Administrator BuG Community en Administrator Shaving Society)
Die game gaat toch niemand kopen? Ik laat hem lekker liggen.
Ik had het misschien nog interessant gevonden alhoewel ik ook nooit een Starwars fan ben geweest. Maar een dergelijke shooter zonder serverbrowser en niet gezellig als BuG samen kunnen spelen? Dacht het niet...
Geen serverbrowser is volgens mij ook een enorme afknapper voor heel veel spelers.
Jammerlijk. Mogelijk komt er nog een lobby waarmee je dan met een aantal vrienden tegelijk kan joinen.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top