Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Borderlands 1 of 2
Heeft iemand hier zin in?
Ik heb Borderlands 1 wel liggen. Tijdje alleen gespeeld totdat ik het echt té saai vond worden (de wereld is erg dood en de verhaallijn is nergens te bekennen). Misschien dat het leuker is in co-op, ik wil het best een keer proberen.
Dit is precies waar ik ook last van heb. Alleen is 1e keer leuk, daarna niet echt. Ik ben onderweg naar huis nu. Tot vanavond.
Sure, moet het spel nog wel even downloaden en installeren.

Jij hebt dus al een keer een volledige playthrough gedaan als ik het goed begrijp? Ik ben pas ergens halverwege blijven steken. Heb er volgens Steam 26 uur ingestoken.
Gaan we binnenkort weer eens verder met Borderlands 2? Vond het wel een leuke game, maar we hebben het al een tijdje niet meer gespeeld. En het lijkt me wel zo leuk om samen verder te gaan, dat is leuker dan in je ééntje Wink
I'm in!
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Hebben jullie nog een keer zin om de DLC van Borderlands 2 te doen? (main story heb ik al af)

Ik kwam erachter dat ik die wel heb (GOTY Edition gekocht volgens mij), maar nog niet heb gespeeld.
Sure, moet dan nog wel even de game opnieuw installeren... Smile
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

https://plays.tv/s/KjwJBMYGve_K

Van vanavond Smile
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top