Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PCW (BF4) BuG - Furiat
Gisteren werd ik benaderd door Furiat-Toczer. Hij wilde graag een PCW tussen BuG en zijn clan organiseren.
De vraag is nu, wie heeft hier interesse in?
De datum zal zo rond 10 t/m 12 april zijn.
PCW = Private Clan War?
Zoiets is denk ik alleen leuk als je al een tijdje met een vast groepje oefent. Anders wordt je gewoon zwaar outclassed door spelers die allemaal tactics gebruiken en precies weten hoe ze bepaalde situaties om kunnen draaien, denk je niet?

Ik bijvoorbeeld kan best wel een potje mikken in BF4. Maar qua tactics enz ben ik niet de beste in clanwar achtige settings denk ik. Daar kan ik nog wel het nodige over bijgespijkerd worden. Clanwars deed ik vroeger met BF1942 en Quake 2 (Clanbase Cup wars enz). Zeker met BF1942 behoorde ik tot de top van EU met CTF. Was echt fun. Maar dat is echt al jaaaaaaaaaaren terug.
Met welk spel wil hij dit dan doen?
Datum en exacte tijd zal wel handig zijn, dan kan ik zeggen of ik als wel mee kan doen.

Lezen is een kunst voor me Bloos
BF4 staat in de titel.
Lezen duckie...

Het is volgens hem gewoon puur voor de fun. En voor degenen die geïnteresseerd zijn kan ik ook wel het een en ander aan tactics uitleggen.

Om te beginnen:
https://www.youtube.com/watch?v=eRQCGA9dMk4
Lijkt me zeker leuk, maar ik vraag me af of we hier wel genoeg actieve spelers voor bij elkaar kunnen krijgen.

[me]Denkt terug aan de tijden dat we 32v32 clanmatches deden in BF3[/me]
Het lijkt mij ook zeker leuk. Al is het maar 5 vs 5. Maar er is zo te zien niet veel animo voor.
Ik wil wel meedoen, dus zijn al met 2,3 man denk ik
Ik wil daar ook wel aan mee doen. Zal ik wel weer eens moeten gaan spelen  Bloos. Ik hoop dat ik wat meer tijd heb in de loop van deze week, dan is het project wel klaar waar we nu mee bezig zijn op het werk.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top