Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PCW (BF4) BuG - Furiat
Oh ja, we nodigen gewoon de volgende teams uit in alfabetische volgorde:
Elevate
Epsilon eSports
ExAequo
Fnatic
InFamouS
Legionnaires
Maximum.Pro
MhSV eSports
MYM (MeetYourMakers)
noMERCY
NS (Night Soldiers)
SK Gaming

Doen er vast wel een paar mee. Clown

Weet alleen niet of het er leuker op zou worden als dit soort teams mee zouden doen.
Wel goed voor de publiciteit natuurlijk.

Denk ook dat we het de BuG Fun Cup zouden moeten noemen.
Mijn input: Goed bezig gasten

einde input

Nog 7 nachtjes en dan lekker vier weken naar Azië
Als we dit gaan doen, vraag ik me af of ik uberhaupt wel tijd heb om mee te doen hahaha.
Lijkt me dan ook verstandig om de cup over 2 weken heen te spreiden. Dat je elke avond 2 matches hebt.
En dan simpelweg knockout. Als je verliest, lig je eruit.

Dit idee zeg maar: http://www.esl-one.com/battlefield/spring-2015/eu-cup1/
Gewoon mee doen Fonta! Als we als BuG het tegen die gasten op gaan nemen moeten we wel laten zien wat we waard zijn. 
BUG Fun Tourney lijkt mij veel beter, tenzij er echt een beker klaar staat  Puh2
Het moet vooral leuk zijn. Als jullie nog anderen kennen die mee willen doen, en die misschien niet zo pro zijn, nodig ze gewoon uit. Of we gaan andere communities aanspreken en vragen of zij tegen ons willen knallen. Dan houden we de pro's buiten de deur? Als we maar kunnen lachen en lol hebben.
Voor veel BuG leden is het denk ik wel iets leuker wanneer de teams niet zo super goed zijn. Maar als er vanuit BuG weinig animo voor is dan zou je wel voor de pro teams en de publiciteit kunnen gaan. Mij maakt het niet uit.

Wat doe je trouwens wanneer er bv 4 of 8 (BuG) leden mee willen doen? Random teams van 5 personen samenstellen vinden pro's denk ik niet zo tof of ze moeten er de lol wel van inzien, het is tenslotte voor de fun. Ook zouden teams zich niet in schrijven wanneer er bv maar 3 of 4 mee willen doen en dat de animo dan tegenvalt. Maar wanneer je random teams samen gaat stellen kan de opkomst wel hoger zijn. Iedereen kan zich individueel opgeven. Knockout cup wordt dan wel lastig trouwens om de teams goed op een gelijk niveau af te stellen.

PS: topic titel aanpassen of verhuizen?
Tegen je verlies moet je wel kunnen, de meeste teams zijn getrainde spelers die er dus wel wat van kunnen!
Mij maakt niet uit of ik verlies of win als er maar plezier is binnen BuG en de andere personen Biggrin
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top