Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Is BF4 dood ?
Hier! Hatsetats. Een potje Call of Duty AW vanaf de PS4. Complete pot is dit. Wel vanaf de PS4 geupload dus geen capture card gebruikt. Normaal is het 60 FPS, maar mijn nieuwe capturecard is nog niet binnen Smile

https://www.youtube.com/watch?v=yBBZe2rfwNE
(01-12-2014, 20:29)Rice Wrote: Maar ook daar stikt het van de cheaters. Dat komt mede doordat je de game voor een paar euro kunt oppikken als je gebanned wordt. Dat hele online gebeuren op de PC stinkt als wat. En dan denk je: koop een PS4, daar kan het niet. Nou jawel hoor. Ook daar heb je dingen die je herkent. Kereltjes die in BF4 binnen no-time 28-2 staan of zo. Die hebben vaak zo'n kastje gekocht dat ze muis en toetsenbord kunnen aansluiten. Dan heb je dus Muis en toetsenbord zoals je dat gewend bent plus extra gratis aim-assist. Ga dan tegen mensen spelen met een controller en niemand die je nog wat kan maken. Echt zielig.

Het is gewoon jammer dat op alle platformen het online gebeuren verziekt is door dit soort shit. Zelfs grote pro teams hoor je steeds vaker verhalen over dat ze gewoon cheaten. Ook met CS:GO. 

Je kunt het beste maar zoveel mogelijk plezier beleven met je eigen spel. Af en toe even een andere game spelen doet voor mij ook wonderen voor het plezier. Toch kan ik niet wachten tot de dag daar is dat er nieuwe anti-cheat dingen uit gevonden worden die gewoon alles in de peiling houden. 

Voor mijn is dat cheat gebeuren wel een issue. Je kunt namelijk nooit meer iemand een compliment geven dat ie gewoon goed is. Je bent altijd argwanend en verdenkt anderen vrij snel van cheaten, want door alle problemen die in de games zitten tegenwoordig lijkt het ook vaak of iemand dingen doet die niet kunnen. Dat is gewoon niet tof en niet bevordelijk voor het plezier dat je in de game hebt. Als je nu een zekerheid hebt dat het iig niet een cheat KAN zijn, dan heb ik er al veel minder problemen mee. Dan is het OF de game die kut doet, of die andere guy is gewoon goed. En dat is dan helemaal niet zo erg om je bij neer te leggen vind ik.

Overigens zijn we een tijd ingeslagen waarbij games altijd in ontwikkeling blijven. We worden bijna geforceerd om het te accepteren dat games bij release gewoon bagger zijn. Ik vind dit persoonlijk echt fuckign slecht, maar we kunnen er helaas niets aan doen. Inderdaad maar hopen dat Hardline een betere start gaat krijgen met alle netcode fixes van dien. Het gaat wat meer om de infantry fights en heb er goede hoop van dat dat weer ouderwets knallen gaat worden!

Geinig dat je kan zeggen dat het stikt van de cheaters daar, het stikt inderdaad van de cheaters, maar op echt een hoger niveau dan dat wij allemaal hebben. De cheaters begin je pas tegen te komen vanafLEM, dus daar hoef je je het komende jaar dat je de game zou spelen nog geen zorgen over te maken. Is het dus een aanname dat het stikt van de cheaters, of heb je het dan ook daadwerkelijk zelf ervaren? Vroeg het me even af. 
Ik wist niet dat je boos werd hoor? Maar nee ik ben eigenlijk nog nooit cheaters tegen gekomen op het internet joh. Ik lul maar wat. Zoals ik eigenlijk altijd doe. Dat weet je toch?
[Image: 9cf48e52fefb330b0ff9502381e34b0071016af6...fa2e72.jpg]

Of niet dan RICE 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ik weet het soms niet meer hoor als ik de problemen hoor in CS op het hoogste niveau dan is het aannemelijk dit maar het topje van de ijsberg is.
Als je alleen al kijkt bij ons in de community zal het mij niet verbazen dat er nog 1 of 2 zijn die misschien wel cheaten maar het is en blijft altijd een issue om te bewijzen want die mogelijkheden hebben we gewoon niet.
Ook ben ik wel eens benieuwd naar cijfers van het aantal gepakte cheaters en hackers in games om zo na te gaan hoeveel mensen er gemiddeld cheaten en zo.
Dat die cijfers er niet zijn is a. probleem is veel groter als gedacht of b. het is toch maar zo'n klein percentage dat het gewoon niet uitmaakt.
(07-12-2014, 01:10)Rice Wrote: Ik wist niet dat je boos werd hoor? Maar nee ik ben eigenlijk nog nooit cheaters tegen gekomen op het internet joh. Ik lul maar wat. Zoals ik eigenlijk altijd doe. Dat weet je toch?

Wordt nergens boos hoor haha, irriteer me er soms alleen aan dat mensen dingen roepen zonder dat ze er ook daadwerkelijk ervaring mee hebben. Je zal vast ervaring hebben met cheaters op 'het internet' maar zomaar roepen dat het in een game als CSGO stikt van de cheaters zonder dat je er echt last van hebt kunnen hebben is imo vreemd.
Volgens mij heb je in iedere game wel cheaters, dat begon vroeger al in games zoals Wolfenstein 3d en Doom.
Om te beweren dat het stikt van de cheaters is echter misschien wel een beetje overdreven. Hoeveel het er percentueel zijn, zullen we denk ik nooit weten.
Het is daarbij verder aan jezelf om te bepalen of je je fun er door laat verpesten.
Ik zie goede spellen gewoon verpest worden door de jaren heen. Quake 2, good old CS1.5 1.6, later source, nu CS:GO. Ik lul echt niet zo maar wat. Ik draai al wat jaartjes mee in het online gaming gebeuren. Ging al naar lan parties ten tijden van quake 1 op de universiteit van leiden. Mooie tijden gehad! Maar vind t gewoon jammer dat in feite niets en niemand meer te vertrouwen is. En dan moet je dus een onderlinge competitie doen. En wat blijkt dan? Dat daar ook ratten aan mee doen.

Op die manier verpest het voor mij het plezier gewoon. Op de PS4 is dat wel een stuk minder maar ook daar heb je zoals ik zei mensen die toetsenbord en muis aansluiten en los gaan. 

En cheaters in wolf3d en doom boeien mij niet zo. Dat is singleplayer.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top