Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Counter Strike: Global Offensive
hahahah mooi Smile
Die LEM potjes van gisteren avond gingen best lekker zeg.
Viel me helemaal niet tegen en wat betreft niveau vond ik het helemaal niet veel hoger dan MG waar ik zelf op zit.
Waren wel leuke potjes ja! Denk ook wel dat je wel op LEM kan hangen hoor. Qua schieten sowieso wel. Maar bij LEM moet je al wel wat dingen naast het schieten alleen ook weten. Scheelt al veel als je met mensen speelt die begrijpen hoe het moet. Zit wel een behoorlijk groot verschil in nog qua meta van de game. Nu maken je teammates tenminste trade kills. Of als er geclutcht moet worden dan wachten teammates op de rest van het team zodat je geen 1vX gevechten krijgt die je ALTIJD verliest. Of weten ze wat en wanneer ze moeten smoken. Of waar ze iets moeten prefiren. En callouts schelen natuurlijk ook enorm. Dat is nog wel het grootste verschil met alles wat lager is dan LEM. Op dit niveau komt het minder op je eigen skill aan en wordt als een team opereren steeds belangrijker. Dat maakt het voor mij leuker dan die doelloze potjes waar je maar wat rond rent met random people. 

We hebben ook wel potten gehad waar wij gewoon geen antwoord hadden op wat de tegenstander deed. Constant je duels verliezen, etc. Dan wordt het al snel zwaarder. Je merkt het vooral aan de hoeveelheid tijd die je hebt als je in een gevecht zit. 

Het is heel wisselvallig. Het ene moment win je de potten redelijk makkelijk, zelfs tegen 4 supremes of zo. Het andere moment zit je tegen gasten die de een na de andere kogel raak schieten.  En dan kan het zo maar een 'legit hacker' zijn.

Ging gister vaak dood omdat ik steeds de entry fragger was. Dus vooral veel info gegeven en de rest kon vaak de kills makkelijk maken daarna. Het ene potje entry frag je alles bij elkaar de andere pot ben je gewoon info aan het geven Emo Potje Dust2 die ik daarvoor had knalde ik alles af, dat was wel heerlijk. Bijna 30 bommetje haha!
Gister nog weer even een paar potjes gespeeld. Eentje verloren. Eentje gelijk en eentje gewonnen. Waarbij die pot die we verloren ik al callede dat die gast rare shots aan het hitten was. Was een global en heb net even de demo gekeken. Uhu. Inderdaad, wallhack an bullet manipulation. Je komt nooit echt meer blatant cheaters als spinbotters tegen maar deze teringlijers zijn irritant hoor. Die houden je gewoon van het upranken af. Ben al een paar keer close to supreme geweest en elke keer is het dan weer een pot waarin van die kut cheaters of boosters Globals zitten. Zal blij zijn als ik Global heb gehaald. Dan ben ik weg van MM. Lekker FaceIT premium spelen dan of zo met wat lui. Veel leuker.
Mja, idd op de hogere niveaus wordt als een team spelen belangrijker. 
En uiteraard verschilt elke tegenstander weer. 
Als je tegen een full premade komt, is heel anders dan een paar yolo's natuurlijk.

Sowieso zelf ook in een full premade party zitten is een stuk leuker en makkelijker spelen.
Dat merk ik ook wel als ik eens een keertje single koe. De teammates die je dan over het algemeen hebt zijn niet om te pruimen.
Ik heb denk ik 1 of 2 keer een team gehad waarvan ik dacht, wow, gezellige lui.

Maar je hebt ook de dagen waarop het gewoon je dag niet is en je zelf niets raakt. 
Die dagen moet je gewoon niet spelen of gewoon yolo op de smurf gaan.

Kan nog wel even doorgaan met al me gedachten hier neertikken, maar daar staat me hoofd totaal niet naar op dit moment
vanwege een fuck up op werk die een andere afdeling gemaakt heeft.
Eindelijk man. Ik ben Supreme. Was behoorlijk lastig om daar te komen. Veel oefenen en dedication de laatste maanden! 

https://twitter.com/rice_nl/status/893911320189431809

[Image: DGfPm0yXsAEubR4.jpg]

Direct daarna ook weer 5 potten weten te winnen en 1 verloren. Global inc my friend!
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top