Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Counter Strike: Global Offensive
Sjezus, speel je ook op die framerate? Mag toch hopen dat dat alleen het filmpje is Wink
dat is volgensmij de fps lock van youtube die op 30 staat, ondertussen zeker verhoogt naar 60?
Nee joh, dit is vele malen erger dan 30 fps. Ik gok zelfs < 20 fps.


Ondertussen ondersteunt YouTube inderdaad 60 fps, maar dat is pas sinds een paar dagen en werkt sowieso niet op Firefox (wat ik gebruik).

Vergelijk het maar eens met het filmpje van Fonta (of een willekeurig ander filmpje op YouTube), die is namelijk gewoon 30 fps en dat ziet er 'normaal' uit (tot zover 30 fps 'normaal' is voor games)
Hierbij nog een ACE dit keer tegen iets betere spelers en als goed is dan moet de FPS ook een stuk hoger zijn Smile

https://www.youtube.com/watch?v=j4HUA1l5DX4


Misschien trouwens een idee als mensen daar zin in hebben om een keertje een soort BuG toernooitje te organiseren of gewoon wat matches tegen elkaar spelen op een private dedicated server? Heb zelf al een dedicated server voor CS:GO opgezet de vraag is alleen waar het max aantal spelers ligt omdat mijn upload niet echt heel hoog is.

Ik vind namelijk zelf altijd wel leuk om dat soort potjes tegen elkaar te spelen + je heb dan geen last van hackers(al weet je dat natuurlijk nooit 100% zeker maar de kans is stuk kleiner)
Wat lucky weer Puh2 De framerate van dit filmpje is inderdaad gewoon in orde Smile

Ik kan eventueel ook wel een server draaien. Ik heb 100 Mb/s upload dus dat zit wel goed. Ik heb de dedicated server files nog wel ergens rondslingeren op m'n server, die zullen enkel even geüpdatet moeten worden waarschijnlijk.
Heren toch, zelf hosten? Jullie weten toch dat BuG daar een een dedicated server in een datacenter voor heeft? Capaciteit genoeg dus, kan geïnstalleerd worden, alleen zal dan iemand het beheer moeten gaan doen.

Dus zeg het maar, de link voor de installatie heb ik al gevonden:

https://developer.valvesoftware.com/wiki...ed_Servers
(24-12-2014, 15:43)Levi Wrote: Hierbij nog een ACE dit keer tegen iets betere spelers en als goed is dan moet de FPS ook een stuk hoger zijn Smile

https://www.youtube.com/watch?v=j4HUA1l5DX4


Misschien trouwens een idee als mensen daar zin in hebben om een keertje een soort BuG toernooitje te organiseren of gewoon wat matches tegen elkaar spelen op een private dedicated server? Heb zelf al een dedicated server voor CS:GO opgezet de vraag is alleen waar het max aantal spelers ligt omdat mijn upload niet echt heel hoog is.

Ik vind namelijk zelf altijd wel leuk om dat soort potjes tegen elkaar te spelen + je heb dan geen last van hackers(al weet je dat natuurlijk nooit 100% zeker maar de kans is stuk kleiner)

Hahahaha in dit filmpje leek het andere team niet zo goed Clown
(24-12-2014, 15:43)Levi Wrote: + je heb dan geen last van hackers(al weet je dat natuurlijk nooit 100% zeker maar de kans is stuk kleiner)

Haha, Fringie Wink. Nee is inderdaad een leuk idee, ik zal dan iig ook wel meedoen.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top