Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Counter Strike: Global Offensive
Eindelijk weer LEM en ben nog steeds aan het winnen :Smile Lets go!
Lekker, ik zit denk ik nog 2 weekjes aan een global cooldown. Emo
What happend? Ik was een dag na mijn uprank mijn rank alweer kwijt. Paar slechte potten en eentje tegen cheaters. Jammer. Naja komen er wel weer!
die spambots op steam beginnen wel een beetje belachelijk te worden.

dagelijks tegelijk ineens 3 - 8 invites met spam profiles en zogenaamde gratisch skins..


[Image: M4fvbKb.jpg]

lang leve de ignore all knop! Vork
heb er ook last van fucking irri
Vanmorgen even snel ingelogd geweest. Had maar 1 invite xD
Nog 1 dag cooldown, dan kan ik er ook weer tegenaan.
Mooi! Fucking cooldown Emo

Ik heb eergister weer gespeeld sinds een paar dagen weg te zijn geweest ivm feestjes en andere games. Ging eigenlijk vrijwel gelijk weer lekker. 3 potten kunnen winnen en 2 gelijk gespeeld. LEM zal snel weer komen denk ik! Hopelijk kan ik het dan wel doorzetten richting Supreme. Heb wel het idee dat ik de laatste tijd stukken beter aan het spelen ben iig.
tbh ik geef eigenlijk niets om die ranks gewoon een leuke avond is voor mij net zo goed als we alle drie de potten ingemaakt worden. als er tussendoor maar leuke of grappige momenten inzitten.

en toch zijn zowel de ifdgaf smurf als main, beide dmg inmiddels Emo
Je moet ook zeker voor je plezier blijven spelen hoor Schaap. Doe ik ook, laat me er niet meer echt door op naaien. Maar ik wil ooit gewoon een keer Global halen. Gewoon omdat ik weet dat ik het kan. En het is een leuke uitdaging om jezelf te forceren om steeds nieuwe dingen te leren als het niet lukt.

Vanavond rare avond gehad. Eerste game tegen cheaters, toch nog gelijk kunnen krijgen. Toen uprank naar LEM. Daarna weer paar potten tegen vreemde mensen. Weet niet of het cheaters waren maar ze wisten een paar keer een AWP te smoken waar je eigenlijk nooit een smoke gooit en hij nooit kon weten dat hij daar zat :Emo Ach ja. Ik weet dat ik er wel weer kom. Better luck next time. Ook zat potten gehad laatste tijd dat we de ander dik aan het domineren waren.

Trouwens ook een nieuwe knife erbij. Een Bayonet Doppler FN. Had nog een flipknife, die verpatst op OP skins met winst en toen wat YT moneys erbij gegooid om de Doppler te halen. Kan deze denk ik ook wel EZ met winst verpatsen als ik wil dus zie het een beetje als een oudesok Wink

[Image: 4B8587E1A507D22F9847A7D8AD78C836A1F53C21]
Idd, spelletjes zijn voor de fun. Dus dat moet er wel in blijven.

Mooi mesje!
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top