Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
(15-10-2013, 08:41)'Basekid' Wrote: Overall was het een zeer positieve ervaring, vooral omdat ik nu voor het eerst via TS speel Yes Maakt echt een verschil!

Wat ik wel jammer vond was ondanks dat er 2-3 patches langs zijn gekomen, veel grote bugs niet gefixt zijn (niet onthouden van class, hangende helicopters, crashes tussen speelrondes in).

Echt veel verandering met BF3 is er niet, maar ik zou ook niet weten hoe dat kan. Alles is gewoon wat mooier en gepolijster. Ik vind het wel vet dat er meer indoor ruimtes zijn vergeleken met bf3.

 

Ik denk niet dat Dice zijn prioriteit lag bij het fixen van bugs voor de beta.
Gelukkig wel om het voor meer mensen het speelbaar te maken.
Dat er veel binnen gevechten zijn vind ik ook wel leuk.

 
Het sterke van deze map vond ik dat binnen en buiten beter in balans was. In BF3 was het meer of of. De beta is uiteraard bedoeld om server systemen etc te testen. Waarschijnlijk zijn ze al heel lang bezig met het optimaliseren van de code en de drivers, maar hier merken we in de beta nog weinig van. 
Enigste ding waar ik tegen aan liep is dat ik het nauwelijks op normal kon draaien met mijn GTX670, als die het bij de release versie niet bij kan benen op normal haak ik af. 100 euro voor een game en dan nog moeten upgraden vind ik te ver gaan.
Ben blij dat ik net een nieuwe PC heb gekregen en geen enkele probleem heb gehad met de Beta, dus ik kan die ervaring niet met jullie delen. De game draaide hier als een zonnetje en ik kan niet wachten op de echte game.
ik heb de game maar 8 uur gespeeld in de afgelopen 2 weken en had zeker 4 uur nodig om in te komen in de game.
Als je bijna 2 maanden niet hebt gespeeld, is het lastig om weer in een game te komen en dat heeft wat tijd nodig.

- Ervaring is dat de tank 2 kogels meer mag krijgen.
- NetCode lijkt iets verslechterd te zijn tov BF3.
- Game mag een tikkeltje sneller, zoals in BF3 (dan heb ik het gewoon over het lopen,rennen,rijden en vliegen)

verder zie ik alleen verbeter punten en is het nog afwachten of we nog goede maps krijgen en of we net zoveel last hebben van airrape als in BF3. Ik hoop dat de Commander niet het verschil maakt in een game, dus als je een actieve commander hebt en een commander die slaapt, dat dit dan veel invloed heeft op je game.

Al met al zeer tevreden tot dus ver.
Fingers cross dat de Jets niet OP zullen zijn !! en dat de gunship het niet verpest !!
 
Ik heb me ook wel vermaakt met de beta hoor, op de crashes na liep het allemaal prima. Ik ben echt heel benieuwd naar de andere mappen en de final game, laat maar komen!

En daarbij de eigen servers nog, maakt het helemaal leuk Wink
(15-10-2013, 14:43)'Wellemse' Wrote: Het sterke van deze map vond ik dat binnen en buiten beter in balans was. In BF3 was het meer of of. De beta is uiteraard bedoeld om server systemen etc te testen. Waarschijnlijk zijn ze al heel lang bezig met het optimaliseren van de code en de drivers, maar hier merken we in de beta nog weinig van. 
Enigste ding waar ik tegen aan liep is dat ik het nauwelijks op normal kon draaien met mijn GTX670, als die het bij de release versie niet bij kan benen op normal haak ik af. 100 euro voor een game en dan nog moeten upgraden vind ik te ver gaan.

 

Mag er toch vanuit gaan dat het op een Gtx 670 heerlijk moet lopen.
Ik zelf heb een Gtx 580 en dat draaide prima denk dus dat het meer een optimalistie probleem is dan dat je GFX het niet aan kan.

 
Op mijn 660 TI had ik naar mijn idee ook weinig problemen. Nu heb ik geen FPS check gedaan, want als het loopt, loopt het Smile

Wel wat vreemde crashes gehad op het moment dat je bijvoorbeeld op een paar meter afstand een tank met een RPG de laatste hit geeft. Boem en scherm frozen (killer had dit volgens mij ook). Vaak bij drukke/explosie momenten.

Verder mogen ze nog wat kleine zaken fixen :
Het joinen/que van de server. Deze is vaak bugged.
Daarnaast het joinen op een soldier en als deze in een vol squad zit niet de mogelijkheid hebben om een ander squad te joinen.
Verder ook het automatisch overhoop gooien van een squad omdat iemand op een persoon joined.



 
(16-10-2013, 08:39)'iM0nk' Wrote: Op mijn 660 TI had ik naar mijn idee ook weinig problemen. Nu heb ik geen FPS check gedaan, want als het loopt, loopt het Smile

Wel wat vreemde crashes gehad op het moment dat je bijvoorbeeld op een paar meter afstand een tank met een RPG de laatste hit geeft. Boem en scherm frozen (killer had dit volgens mij ook). Vaak bij drukke/explosie momenten.

Verder mogen ze nog wat kleine zaken fixen :
Het joinen/que van de server. Deze is vaak bugged.
Daarnaast het joinen op een soldier en als deze in een vol squad zit niet de mogelijkheid hebben om een ander squad te joinen.
Verder ook het automatisch overhoop gooien van een squad omdat iemand op een persoon joined.



 

 


Dat van die squads overhoop gooien kon je verkomen door een optie uit te zetten.
En dat met die explosie crashes had ik inderdaad ook , maar ik hoop dat ze een boelvan deze problemen oplossen met op zijn minst een day 1 patch.

 
Ik had ook last van crashes bij explosies en als de toren neer ging.
Ik heb nooit last van crashes gehad, wel stutters als de toren instortte.
En de PunkBuster updates bij patches.

 
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Waar hebben jullie BF4 besteld als ik vragen mag? En wat is het verschil tussen de Premium en Deluxe Edition? Of is elke pre-order automatisch een Deluxe Editon?

 
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top