Thread Rating:

  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
Heb het idee dat engineer zelfs wat OP is tegenover een tank. De tankdriver krijgt te weinig visuele informatie over de richting van een aanval en de status van een tank. Een raket op de achterkant is direct een disable van de rupsbanden. Je kan enkel nog de loop draaien en door de rook uit de achterkant van de tank kan je nooit op tijd die engineer spotten waardoor de tweede raket ook in je tank zit en je vernietigd bent.

Mis nog wel een beetje het echte teamwork, op TS is het voornamelijk chaos Puh2
Komt mede doordat iedereen gewoon bij elkaar zit. Smile
De wens om per-squad channels te hebben is volgens mij intussen ook al uitgezet, wellicht dus met een soort synchronisatie tool weer.
[ When all hell's breakin' loose, you'll be right in the eye of the storm! ] [ Overwatch ] [ Diablo ]

Er zijn uiteraard al meerdere channels Alpha t/m Echo squad maar ja, als iedereen bij elkaar knus in een kanaaltje gaat zitten dan houdt het voor mij ook op.
Zo'n synchronisatie tooltje is leuk en aardig maar werkt natuurlijk alleen straks op onze eigen BuG server en niet op andere publics.
Daarnaast vinden mensen het stierlijk irritant om automatisch gemoved te worden.
Ik zeg dan ook dat als we zo'n tooltje gaan gebruiken, hier aparte kanalen voor aangemaakt gaan worden zodat je kan kiezen of je wel of niet automatisch gemoved wil worden.
 
Automatisch moven op eigen server is leuk als je het op basis van teams doet. Nu heb je wel erg vaak dat twee teams tegen elkaar spelen maar in dezelfde game channel zitten. Afluisteren is wel erg makkelijk zo.
We zullen zien wat de toekomst ons gaat bieden aan mogelijkheden.
Ik ben er in ieder geval voorstander voor om wel zelf de mogelijkheid te kiezen om automatisch gemoved te worden of niet.
Die mogelijkheden zullen er sowieso zijn, dat staat al vast. 

Grootste probleem is de community. Aan de ene kant zeuren dat er te weinig teamplay is maar wel massaal hetzelfde kanaal bevolken zodat het stikdruk is No
Ik zou zeggen, wil je met iedereen lullen gebruik je TS. Wil je gewoon alleen met je squad ouwehoeren, lekker de voip van BF zelf gebruiken
Ima droppin this bomb for yall....

Vanacht op teamspeak ging het heftig over teamplay en klagen dat we dat niet genoeg deden (terwijl ik dacht, wtf hoe meer teamplay kunnen we doen, 2 squads heftig proberen abc of edc te behouden) en eigenlijk schiet het spel een beetje z'n doel voorbij, wat willen we nou? f*cking kickass and chew bubblegum toch? nee nu ren je heel de tijd van punt naar punt.... dat is leuk....  The Marathon BF4 edition....

Daarna lekker die 3 points versie gaan spelen met een shottie en gewoon raggen, wat een lol had ik toen, ook die ragende mensen tegen shotguns Pompom
 
Overall was het een zeer positieve ervaring, vooral omdat ik nu voor het eerst via TS speel Yes Maakt echt een verschil!

Wat ik wel jammer vond was ondanks dat er 2-3 patches langs zijn gekomen, veel grote bugs niet gefixt zijn (niet onthouden van class, hangende helicopters, crashes tussen speelrondes in).

Echt veel verandering met BF3 is er niet, maar ik zou ook niet weten hoe dat kan. Alles is gewoon wat mooier en gepolijster. Ik vind het wel vet dat er meer indoor ruimtes zijn vergeleken met bf3.
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
Top